AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Jeg er ganske ny i gamet. Men fikk tips om å tempe litt etter eggløsning, da jeg ikke har fått menstruasjonen tilbake etter fødsel. (Temper til samme tid, på samme sted, hver morgen før jeg går ut av sengen.) de siste ukene har tempen vært ganske «høy», men svingt noe voldsomt. Alt i fra 36,8 til 37,3. På fredag og lørdag som var, fikk jeg i tillegg til lav temp, min første positive eggløsningstest. (Har testet hver dag😅) Men etter denne lave tempen (36,12) har ikke tempen steget like høyt som før eggløsningstesten.. Det synes jeg jo at er så innmari rart, da alle sier at man får så høy temp etter EL.. tempen steg de tre påfølgende dagene. Og ligger nå jevnt på 36,6. Den svinger egentlig ikke noe særlig heller, Er ikke det rart? Trodde virkelig at jeg hadde eggløsning, men nå er jeg så usikker.. Kan mangel på foreksempel østrogen gjøre at man blir varmere selvom man ikke har eggløsning? Så det kan forklare at jeg hadde høye temperaturer før kroppen stabiliserte seg? Jeg ammer fremdeles førstemann, men sluttet nattamming for 3 uker siden. (To uker senere fikk jeg jo positiv EL test) Anonymkode: 491cf...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå