AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Hei. Har oversett et par regninger som må betales. Har en coop medlemskonto jeg har penger å ta ut fra, men usikker på dette. Får jeg en baksmell etter jeg har tatt ut pengene? Må jeg betale noe når jeg tar dem ut? Mister jeg noen av fordelene mine? Anonymkode: 03e2e...b9b
Million Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 (endret) Nei, du mister ingen fordeler eller noe. Coop medlemsbonusen skal vel bli satt inn på medlemskonto nå i disse dager (slutten av januar, mener jeg at jeg leste). Det er meningen man skal kunne ta den ut når man vil etter at den er satt inn, ja Det koster ingenting å ta dem ut, såvidt jeg husker. PS! Sjekket min Coop medlemskonto nå og jeg har ikke fått noe medl.bonus på medlemskonto ennå. Jeg tar ut bonusen en gang i året. Du har kanskje stående fra i fjor? Endret 24. januar 2019 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 På min medlemskonto har de i hvert fall kommet inn nå. Er registrert under Coop Øst, hvis det kan ha noe å si. Koster ingenting å ta ut. Anonymkode: 7e831...048
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 49 minutter siden, Million skrev: Nei, du mister ingen fordeler eller noe. Coop medlemsbonusen skal vel bli satt inn på medlemskonto nå i disse dager (slutten av januar, mener jeg at jeg leste). Det er meningen man skal kunne ta den ut når man vil etter at den er satt inn, ja Det koster ingenting å ta dem ut, såvidt jeg husker. PS! Sjekket min Coop medlemskonto nå og jeg har ikke fått noe medl.bonus på medlemskonto ennå. Jeg tar ut bonusen en gang i året. Du har kanskje stående fra i fjor? står at jeg har en god del penger ja. Kan jeg bare ta de ut? Anonymkode: 03e2e...b9b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har oversett et par regninger som må betales. Har en coop medlemskonto jeg har penger å ta ut fra, men usikker på dette. Får jeg en baksmell etter jeg har tatt ut pengene? Må jeg betale noe når jeg tar dem ut? Mister jeg noen av fordelene mine? Anonymkode: 03e2e...b9b Er det ikke billigere å handle på rema og kiwi? Anonymkode: c68ef...b44
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Men i all hovedsak. Jeg kan ta ut pengene uten å få noen form for ``sanksjon`` for meg i form av mindre utbytte og tatt fra penger? Anonymkode: 03e2e...b9b
Million Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men i all hovedsak. Jeg kan ta ut pengene uten å få noen form for ``sanksjon`` for meg i form av mindre utbytte og tatt fra penger? Anonymkode: 03e2e...b9b Ja. Jeg tok ut mine i fjor. Ingenting skjedde i form av gebyrer eller noe. Du blir ikke straffet for å ta ut dine egne penger fra din egen konto hos Coop. 3
male32 Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke billigere å handle på rema og kiwi? Anonymkode: c68ef...b44 Det er billigere å handle på Coop Extra og OBS. Rema har økt prisene og blitt veldig dyre. I Coop får du jo også kjøpeutbytte på alt og medlemsfordeler. Jeg handler litt overalt, men synes ikke Rema eller Kiwi er billigere enn Coop. OBS bruker også å ha veldig gode tilbud. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå