Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har oversett et par regninger som må betales. Har en coop medlemskonto jeg har penger å ta ut fra, men usikker på dette. Får jeg en baksmell etter jeg har tatt ut pengene? Må jeg betale noe når jeg tar dem ut? Mister jeg noen av fordelene mine?

Anonymkode: 03e2e...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, du mister ingen fordeler eller noe. Coop medlemsbonusen skal vel bli satt inn på medlemskonto nå i disse dager (slutten av januar, mener jeg at jeg leste). Det er meningen man skal kunne ta den ut når man vil etter at den er satt inn, ja :)

Det koster ingenting å ta dem ut, såvidt jeg husker.

PS!

Sjekket min Coop medlemskonto nå og jeg har ikke fått noe medl.bonus på medlemskonto ennå.

Jeg tar ut bonusen en gang i året. Du har kanskje stående fra i fjor?

Endret av Million
  • Liker 2
Skrevet

På min medlemskonto har de i hvert fall kommet inn nå. Er registrert under Coop Øst, hvis det kan ha noe å si. 

Koster ingenting å ta ut.

Anonymkode: 7e831...048

Skrevet
49 minutter siden, Million skrev:

Nei, du mister ingen fordeler eller noe. Coop medlemsbonusen skal vel bli satt inn på medlemskonto nå i disse dager (slutten av januar, mener jeg at jeg leste). Det er meningen man skal kunne ta den ut når man vil etter at den er satt inn, ja :)

Det koster ingenting å ta dem ut, såvidt jeg husker.

PS!

Sjekket min Coop medlemskonto nå og jeg har ikke fått noe medl.bonus på medlemskonto ennå.

Jeg tar ut bonusen en gang i året. Du har kanskje stående fra i fjor?

står at jeg har en god del penger ja. Kan jeg bare ta de ut?

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Har oversett et par regninger som må betales. Har en coop medlemskonto jeg har penger å ta ut fra, men usikker på dette. Får jeg en baksmell etter jeg har tatt ut pengene? Må jeg betale noe når jeg tar dem ut? Mister jeg noen av fordelene mine?

Er det ikke billigere å handle på rema og kiwi?

Anonymkode: c68ef...b44

Skrevet

Men i all hovedsak. Jeg kan ta ut pengene uten å få noen form for ``sanksjon`` for meg i form av mindre utbytte og tatt fra penger?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i all hovedsak. Jeg kan ta ut pengene uten å få noen form for ``sanksjon`` for meg i form av mindre utbytte og tatt fra penger?

Ja. Jeg tok ut mine i fjor. Ingenting skjedde i form av gebyrer eller noe. Du blir ikke straffet for å ta ut dine egne penger fra din egen konto hos Coop.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke billigere å handle på rema og kiwi?

Anonymkode: c68ef...b44

Det er billigere å handle på Coop Extra og OBS. Rema har økt prisene og blitt veldig dyre. I Coop får du jo også kjøpeutbytte på alt og medlemsfordeler. Jeg handler litt overalt, men synes ikke Rema eller Kiwi er billigere enn Coop. OBS bruker også å ha veldig gode tilbud.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...