AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Jeg testet i dag tidlig med RFSU sin tidligtest, seks dager før ikm. Ikke med første morgenurin, men med andre Den var negativ. Bør jeg da belage meg på at løpet er kjørt denne måneden, eller er det stor sjanse for at det var for tidlig å teste? Selv om testen sier den skal kunne gi svar seks dager før ikm. Noen som vet eller har erfaring? Anonymkode: f46a7...394
Alvildeivf Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg testet i dag tidlig med RFSU sin tidligtest, seks dager før ikm. Ikke med første morgenurin, men med andre Den var negativ. Bør jeg da belage meg på at løpet er kjørt denne måneden, eller er det stor sjanse for at det var for tidlig å teste? Selv om testen sier den skal kunne gi svar seks dager før ikm. Noen som vet eller har erfaring? Anonymkode: f46a7...394 Er nok for tidlig.. egget graver seg vel ikke med i livmoren før rundt 6 Dpo, så tar det lenge tid for å produsere hcg. Søstra mi fikk ikke positiv test før uke 6 😱
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 2 minutter siden, Alvildeivf skrev: Er nok for tidlig.. egget graver seg vel ikke med i livmoren før rundt 6 Dpo, så tar det lenge tid for å produsere hcg. Søstra mi fikk ikke positiv test før uke 6 😱 Takk for svar Men hvorfor står det på akkurat testen at en skal kunne teste seks dager før da? Noen som har fått positivt svar med den så lenge før? Anonymkode: f46a7...394
Alvildeivf Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Men hvorfor står det på akkurat testen at en skal kunne teste seks dager før da? Noen som har fått positivt svar med den så lenge før? Anonymkode: f46a7...394 Noen får kanskje svar da ? Men ikke noe er sikkert enda ☺️ Hvor mange Dpo er du nå ? Jeg testet fra dag 5-6 engang og fikk positiv test. Men den ble svakere og svakere. Var nok kjemisk.. så egentlig ikke vits å teste før etter IKM. Men klarer aldri la være selv 😂 så liker jeg å forberede meg på negative 😂
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 4 minutter siden, Alvildeivf skrev: Noen får kanskje svar da ? Men ikke noe er sikkert enda ☺️ Hvor mange Dpo er du nå ? Jeg testet fra dag 5-6 engang og fikk positiv test. Men den ble svakere og svakere. Var nok kjemisk.. så egentlig ikke vits å teste før etter IKM. Men klarer aldri la være selv 😂 så liker jeg å forberede meg på negative 😂 Jeg er 8 dpo. Klarer ikke la være jeg heller men har vel ikke testet så tidlig før. Tenkte at denne måneden skulle jeg klare å vente til IKM, men neida.. Anonymkode: f46a7...394 1
Alvildeivf Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 8 dpo. Klarer ikke la være jeg heller men har vel ikke testet så tidlig før. Tenkte at denne måneden skulle jeg klare å vente til IKM, men neida.. Anonymkode: f46a7...394 Det er nok veldig tidlig ja !! Haha, jeg bestilte meg 30 billigtester, så begynner nok om ikke lenge 😂 men kun 4 Dpo i dag, så altfor tidlig enda ☺️
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 Akkurat nå, Alvildeivf skrev: Det er nok veldig tidlig ja !! Haha, jeg bestilte meg 30 billigtester, så begynner nok om ikke lenge 😂 men kun 4 Dpo i dag, så altfor tidlig enda ☺️ Hvor kjøpte du de? Lykke til!! Anonymkode: f46a7...394
Alvildeivf Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 Var på billige-tester.no tror jeg ! Hatt de lenge, da det tok nesten 5 mnd før jeg fikk prøve igjen 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå