Rosenrød Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Jeg kunne tenke meg å prove ut noen hudprodukter fra dermalogica etter å ha lest mye positivt her på forumet. Jeg har vel normal hud uten problemer, men er opptatt av å bruke produkter som forebygger aldring (er 27) og kremer bør ha solfaktor. Er det noen som kan komme med anbefalinger om hvilke produkter de liker?
Rosenrød Skrevet 7. april 2005 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2005 Lurer også på hva disse produktene koster i norge, i forhold til lookfantastic. Er det mye penger å spare?
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Du sparer fra 30-50% i forhold til prisen hos hudpleier. Dermalogica har ikke dagkrem med faktor, i så fall bør du bruke et tilleggsprodukt. Clinique har kommet med en ny krem med SPF 25, og som finnes i versjoner til alle hudtyper. Selv fikk jeg prøve på den i går, og den kjennes hittil veldig bra ut på huden. Pris 360,- Den heter Superdefense.
carina81 Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Dermalogicas kremer har faktisk innebygd faktor, men den er lav, derfor reklameres det ikke for det. Ellers har de sheer moisture med faktor 15. Med og uten farge. Det er en lett krem, som sikkert passer deg på sommeren.
Rosenrød Skrevet 8. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2005 Hva med renseprodukter, masker, body lotion osv. Hva er bra?
carina81 Skrevet 8. april 2005 #6 Skrevet 8. april 2005 Jeg liker best body hydrating cream av body lotionene. Den er med noe fruktsyrer og virker lett peelende(men erstatter ikke kroppspeeling!!) Av maske til deg, kan jeg tenke meg multivitamin power recovery masque. Tilfører masse vitaminer, virker fornyende og forebyggende for aldring. Er også kjempefin å legge i et tynt lag om kvelden og sove med den. Gir flott glød!! Rens til deg er enten special cleansig gel, essential cleansing solution eller ultracalmin cleanser. Special cl. gel er den mest rensende av de, kan virke noe uttørrende, men det er sjelden. Essential cl solution er en rensemelk, mild for tørr hud. Ultracalming cl. er for sensitiv hud, men kan brukes av alle. Kan øgså fjerne øyesminke med den. Er en mellomting mellom gele og melk. Som dyprens er det dermal clay cleanser. Brukes ikke hver dag for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Jeg anbefaler minhud.no på det sterkeste! Har alle Dermalogica sine produkter til 12-20% rimeligere enn i salong. Meget rask levering og god service. Egen hudpleier som svarer deg om du lurer på noe.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #9 Skrevet 8. april 2005 Jeg anbefaler minhud.no på det sterkeste! Har alle Dermalogica sine produkter til 12-20% rimeligere enn i salong. Meget rask levering og god service. Egen hudpleier som svarer deg om du lurer på noe. Dette kalles spamming, og er ikke tillatt.....
Arwen Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Dette kalles spamming, og er ikke tillatt..... dessuten var 12 - 20% billigere et råtten tilbud i forhold til LF og EDS...
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #11 Skrevet 9. april 2005 Jeg anbefaler minhud.no på det sterkeste! Har alle Dermalogica sine produkter til 12-20% rimeligere enn i salong. Meget rask levering og god service. Egen hudpleier som svarer deg om du lurer på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå