AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Er gift med en utrolig flott mann. Har 2 barn. Gode jobber. Fint hjem. Idyll.... Jeg er veldig glad i mannen min og livet vårt sammen. Men vi har ikke noe sexliv...og jeg opplever nå at jeg ikke ønsker nærhet heller...ønsker meg mer et partnerskap...uten kjæresteopplegg. Gått i snart 3 år...det siste året har tilspisset seg med at vi har veldig ulike ønsker. Han vil ha nærhet. Det vil ikke jeg. Liker ikke han lenger sånn...og er igrunn litt forvirret over at dette ikke kommer tilbake...hvordan blir sånt borte? Ikke noe utroskap inni bildet. Mannen blir knust om jeg går...derfor er jeg her...savner lidenskap....er jeg ego? Altså om jeg går... Anonymkode: 62645...70c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Er det du som ikke vil ha sex? Tror du vil finne ut at de fleste menn vil ha sex, og om du skulle finne en som ikke vil, så har han gjerne andre problemer/ting du ikke liker. Hva er årsaken til at dere ikke har sex? Hadde dere et godt sexliv fra før? Du savner lidenskap, men ønsker et partnerskap uten sex? Det høres ikke ut til å henge sammen? Sex blir borte om man ikke tar varet på nærhet og kommunikasjon. Jeg vil ikke alltid ha sex jeg heller, men selv om jeg ikke har lyst, føler jeg meg alltid bedre etterpå. Og er det en ting jeg har lært, så er det å ha jevnlig sex med en partner en sikkerhet for forholdet. Vi har vært sammen i 18 år, og har fortsatt et aktivt sexliv. Jeg liker sex, selv om jeg ikke har lyst like ofte som mannen. Jeg kjenner på at når det går mer enn en uke siden vi hadde sex, så blir vi mer "delt". Som par deles vi opp litt. Nærheten blir ikke helt den samme. Så om man ikke har hatt sex på 3 år, men kun bodd sammen, så er kanskje den intime avstanden mellom dere stor? Vi hadde problemer i forholdet for noen år siden, der vi ikke hadde sex på ca 8-9 uker. Jeg kjente da at jeg måtte venne meg til han igjen. Hadde ingen lyst til å ta på han, eller være nær han da, men det å ha sex gjorde faktisk at jeg fikk lyst på nærhet og kontakt med han igjen. Så hvorfor ikke prøve istedet for å bryte opp familien? Anonymkode: fa90b...404 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det du som ikke vil ha sex? Tror du vil finne ut at de fleste menn vil ha sex, og om du skulle finne en som ikke vil, så har han gjerne andre problemer/ting du ikke liker. Hva er årsaken til at dere ikke har sex? Hadde dere et godt sexliv fra før? Du savner lidenskap, men ønsker et partnerskap uten sex? Det høres ikke ut til å henge sammen? Sex blir borte om man ikke tar varet på nærhet og kommunikasjon. Jeg vil ikke alltid ha sex jeg heller, men selv om jeg ikke har lyst, føler jeg meg alltid bedre etterpå. Og er det en ting jeg har lært, så er det å ha jevnlig sex med en partner en sikkerhet for forholdet. Vi har vært sammen i 18 år, og har fortsatt et aktivt sexliv. Jeg liker sex, selv om jeg ikke har lyst like ofte som mannen. Jeg kjenner på at når det går mer enn en uke siden vi hadde sex, så blir vi mer "delt". Som par deles vi opp litt. Nærheten blir ikke helt den samme. Så om man ikke har hatt sex på 3 år, men kun bodd sammen, så er kanskje den intime avstanden mellom dere stor? Vi hadde problemer i forholdet for noen år siden, der vi ikke hadde sex på ca 8-9 uker. Jeg kjente da at jeg måtte venne meg til han igjen. Hadde ingen lyst til å ta på han, eller være nær han da, men det å ha sex gjorde faktisk at jeg fikk lyst på nærhet og kontakt med han igjen. Så hvorfor ikke prøve istedet for å bryte opp familien? Anonymkode: fa90b...404 Sexlivet har vært litt "sådær". Har hatt mye sex fordi hans behov har vært større oppigjennom....vi har vært sammen i 15 år. Han har gjort mye tilnærminger som jeg ikke liker...som har gjort at jeg etterhvert avviser fortere og fortere for å slippe... så har ting endret seg...han "fungerer" ikke lenger helt men vil liksom ikke helt innse problemet. Orker ikke lenger å ligge der og direkte mislike det om skjer.. Tidligere har jeg ikke kunnet sett for meg livet uten han...men nå er tanken der daglig. Nyter det når han er borte. Opplever megselv uhyre selvsentrert....fordi jeg svært gjerne kunne tenke meg en annen...til og med folk jeg vanligvis ikke ville vurdert vurderes...det er som om hodet mitt har gått litt bananas... Vi har barn, og jeg tenker at mitt morsinnstinkt burde være å holde familien samlet. Hvorfor utsette barna for brudd kun for min egen lykke og glede....vi får dette til å fungere på et sett....men det krever endel..og er slitsomt.. Anonymkode: 62645...70c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sexlivet har vært litt "sådær". Har hatt mye sex fordi hans behov har vært større oppigjennom....vi har vært sammen i 15 år. Han har gjort mye tilnærminger som jeg ikke liker...som har gjort at jeg etterhvert avviser fortere og fortere for å slippe... så har ting endret seg...han "fungerer" ikke lenger helt men vil liksom ikke helt innse problemet. Orker ikke lenger å ligge der og direkte mislike det om skjer.. Tidligere har jeg ikke kunnet sett for meg livet uten han...men nå er tanken der daglig. Nyter det når han er borte. Opplever megselv uhyre selvsentrert....fordi jeg svært gjerne kunne tenke meg en annen...til og med folk jeg vanligvis ikke ville vurdert vurderes...det er som om hodet mitt har gått litt bananas... Vi har barn, og jeg tenker at mitt morsinnstinkt burde være å holde familien samlet. Hvorfor utsette barna for brudd kun for min egen lykke og glede....vi får dette til å fungere på et sett....men det krever endel..og er slitsomt.. Anonymkode: 62645...70c Noen ganger blir sexlivet for mye. Det har jeg opplevd selv med min eksmann, og sexlivet var egentlig grunnen til at det ble slutt. Kanskje du kjenner deg igjen i det? Jeg følte det helt forferdelig at det var det som gjorde at det ble slutt mellom oss, men han hadde også ønsker/krav som jeg ikke ville. Han endret seg også med tiden, og fikk nye ønsker, som jeg ikke ville være med på. Jeg klarte rett og slett ikke å ha et sexliv med han, så sånn sett så forstår jeg deg veldig godt! Det å direkte mislike det som skjer når du ligger der er ikke noe du skal finne deg i, eller leve med Nytter det ikke å snakke med han, og si at dette vil jeg ikke, og jeg vil at det heller skal være sånn eller slik? Med min eksmann nyttet det ikke, så det er derfor vi er skilt i dag. Jeg orket ikke det stadige maset om sex som etterhvert ble på en måte jeg ikke klarte. Vi var sammen i 14 år, og det var først de senere årene han ville ha slik sex som jeg ikke klarte. Men han ga seg ikke på det. Så vi ble skilt fordi jeg ikke klarte mer av det. Nå har jeg vært sammen med en mann i mange år, og har fortsatt et godt sexliv med han. Anonymkode: fa90b...404
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger blir sexlivet for mye. Det har jeg opplevd selv med min eksmann, og sexlivet var egentlig grunnen til at det ble slutt. Kanskje du kjenner deg igjen i det? Jeg følte det helt forferdelig at det var det som gjorde at det ble slutt mellom oss, men han hadde også ønsker/krav som jeg ikke ville. Han endret seg også med tiden, og fikk nye ønsker, som jeg ikke ville være med på. Jeg klarte rett og slett ikke å ha et sexliv med han, så sånn sett så forstår jeg deg veldig godt! Det å direkte mislike det som skjer når du ligger der er ikke noe du skal finne deg i, eller leve med Nytter det ikke å snakke med han, og si at dette vil jeg ikke, og jeg vil at det heller skal være sånn eller slik? Med min eksmann nyttet det ikke, så det er derfor vi er skilt i dag. Jeg orket ikke det stadige maset om sex som etterhvert ble på en måte jeg ikke klarte. Vi var sammen i 14 år, og det var først de senere årene han ville ha slik sex som jeg ikke klarte. Men han ga seg ikke på det. Så vi ble skilt fordi jeg ikke klarte mer av det. Nå har jeg vært sammen med en mann i mange år, og har fortsatt et godt sexliv med han. Anonymkode: fa90b...404 Kjenner meg godt igjen....og det oppleves veldig godt å lese det du skiver...selv om dette er ufattelig trist.. Jeg har de siste mnd valgt å være 100% ærlig vedr. hva jeg føler/ønsker og ikke ønsker. Har ikke sagt noe om tanker om andre for jeg ønsker ikke å gjøre ting verre enn nødvendig...har håpet at vi skulle finne ut av dette..han ser ikke ut til å forstå...han gjør ting som han har fått beskjed sikkert 1000 ganger at jeg ikke liker....men han klarer ikke å "styre" seg...hver dag...ofte flere ganger om dagen... Han høres jo ikke snill ut når jeg skriver dette. Men han er en fantastisk person og partner ellers, altså en snill mann... I tillegg har han det siste halvåret blitt en trist mann...en som sukker mye....og det er jo min skyld at han er trist....men jeg fikser ikke sånt.. Han er rett og slett ikke en mann jeg tiltrekkes av lengre....men livet...samlivet handler vel om mer enn dette...? Jeg har hatt helt andre forventninger til meg selv vedr ekteskap enn det jeg innfrir.... Anonymkode: 62645...70c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Er som å lese om meg/oss. Det kom til et punkt der jeg rett og slett ikke klarte å «presse» meg til noe jeg ikke ville bare for å please mannen. Så nå er det snart to år uten sex. Og det kommer aldri mer til å skje! Jeg kunne nok tent på andre, men med han er all lyst drept! Men blir i forholdet så lenge han vil fortsette... (små barn) Anonymkode: 348bd...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå