Gå til innhold

Dere med større barn; når begynte de å være alene hjemme over natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og en hel helg?

Anonymkode: 924db...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flytta hjemmefra når jeg var 15.

Var vel alene om helgene når jeg var 13-14.

Dette er jo veldig individuelt. Enkelte er jo ikke modne nok til å smøre seg en brødskive en gang når de er 13-14 og sulter ved brødboksen. 

Anonymkode: 8ec05...0c7

• Liker 1
Skrevet

Lot mitt ene barn være hjemme alene en natt rett før hxn fylte 14år. Stoler veldig på dette barnet ( og nei, jeg er ikke naiv ). Svigers bor i nærheten og de var innom å sjekket at alt var i orden. 

Anonymkode: 40303...2ca

Skrevet

Min niese på 17 får ikke lov til å være alene hjemme, men jeg bodde for meg selv da jeg var 17, så stor forskjell.

Man må nesten se an barnet.

Min datter på 9 kan ikke være alene hjemme, men bestevenninnen som er like gammel er mye hjemme alene, dette på dagtid da.

Anonymkode: f4023...545

Skrevet

De aller fleste er vel modne nok ved 15-16 års alder, men det kommer vel mer an på hvor godt man stoler på vedkommende. Jeg hadde vært "redd" for alene hjemme fest og derfor er det ikke aktuelt foreløpig for min (snart) 17-åring.

Skrevet

Eldste var hjemme alene over natten fra 15 års alderen mellomste som nå er 15 får ikke lov. Dette har noe med personlighetene deres å gjøre. 

Anonymkode: c633a...776

• Liker 1
Skrevet

Mine tvillinger på 14 1/2 år er ikke klare for det ennå, selv om de er to, men jeg får ikke lenger lov til å skaffe barnevakt til dem om vi skal ut på kvelden. Da vet de at vi kommer hjem, så det er ikke like skummelt. 

Jeg var alene på hytte på fjellet i flere dager da jeg var på deres alder. Barn er ulike! 

Anonymkode: 63df2...38b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...