Gå til innhold

Er jeg en vanskelig og slem eks!?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar har aldri betalt et rødt jævla øre i bidrag. Og nå har han henne litt mer, så greit. Men utstyr får han stå for selv har jeg sagt. 

I morgen har barnet "plutselig" svømming og han har ikke badedrakt hjemme. Ikke er jeg hjemme nå eller imorgen tidlig før skole. Bf er nå sint fordi jeg ber han kjøpe barnet ny badedrakt siden han ikke har. Jeg er vanskelig, er jeg det? Ungen er ti år og det har vært slutt i åtte. Tenker han fint kan betale den drakta siden jeg skal arrangere og finansiere bursdagen hennes til helga? :)

Anonymkode: c1242...cd5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke vanskelig.... Han er!

Anonymkode: 56291...811

• Liker 35
Skrevet

Han er uten tvil vanskelig, men for barnets skyld så hadde jeg vippset penger til å kjøpe ny...

Anonymkode: e130e...cbb

• Liker 10
Skrevet

Min 10-åring kunne fint låst seg inn hjemme og hentet badetøyet sitt. 

Derfor synes jeg du er vrang i dette tilfellet. 

Anonymkode: e222b...853

• Liker 13
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min 10-åring kunne fint låst seg inn hjemme og hentet badetøyet sitt. 

Derfor synes jeg du er vrang i dette tilfellet. 

Anonymkode: e222b...853

Hun har ikke nøkkel 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke nøkkel 

Har ikke en 10-åring nøkkel til sitt eget hjem?😳

Anonymkode: 2e055...667

• Liker 28
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer mer på far som ifølge Ts ikke har betalt et jævla øre i bidrag og har litt samvær med eget barn enn at 10-åringen ikke har egen nøkkel.

• Liker 45
Skrevet

Han som er svært vanskelig her

Anonymkode: ba599...84e

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette sjokkerende? Hun går på Sfo når hun er hos meg og jeg henter henne alltid. Så nei hun har ikke nøkkel 

• Liker 6
Skrevet

Hvis det faktisk er pengene som er problemet, og ikke det at han faktisk må ut og fikse det, så hadde jeg for barnets skyld vippset penger. Så slipper hun at pappa i frustrasjon slenger ut hvor ufattelig vanskelig mamma er...

Sier ikke at det er riktig, det er absolutt han som er vanskelig her, men jeg ville allikevel gjort det for barnets skyld.

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Ulrikke skrev:

Hvis det faktisk er pengene som er problemet, og ikke det at han faktisk må ut og fikse det, så hadde jeg for barnets skyld vippset penger. Så slipper hun at pappa i frustrasjon slenger ut hvor ufattelig vanskelig mamma er...

Sier ikke at det er riktig, det er absolutt han som er vanskelig her, men jeg ville allikevel gjort det for barnets skyld.

Om pengene er problemet kan han spørre om noen kan låne henne en badedrakt, evt kjøpe en brukt! Han er så ufattelig lite løsningsorientert, så nok er nok. At han prioriterer penger feil er ikke mitt problem. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om pengene er problemet kan han spørre om noen kan låne henne en badedrakt, evt kjøpe en brukt! Han er så ufattelig lite løsningsorientert, så nok er nok. At han prioriterer penger feil er ikke mitt problem. 

Det er heller ikke barnet sin feil som evt ikke har badedrakt i mrg.. 

Anonymkode: 16515...436

• Liker 18
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Du vet at du kan be om bidragsforskudd hos NAV? Du kan også kreve tilbakebetalt bidrag.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du er drittlei av hele fyren, men til syvende og sist er det barnet sitt problem som står der uten badedrakt. Han bryr seg sannsynligvis ikke veldig om at hun synes det er dumt, men jeg som mor hadde gjort det jeg kunne for at hun skulle slippe følelsen. Hadde han tatt det til seg etterpå hvis hun var ordentlig lei seg er det noe annet, men det virker ikke sånn.... Og da er det fortsatt barnets problem.... 

• Liker 12
Skrevet

Stakkars barn! Det er jo barnet som er taperen her. Jeg syns du er vanskelig. Du har fått barn med en tosk, sånn er det bare. Han kommer ikke til å endre seg, så det er fullstendig idioti å "sabotere" far på denne måten. Han tenker bare "jævla kjerring," mens datteren strå igjen og er lei seg. Så tenker mor enda mer negativt om far, som ikke gjør at datteren får et godt forhold til far, heller.

Om du mener du er den mest oppegående av dere foreldre, så tar du initiativ til en ordning rundt slike problemstillinger. Ikke vær hysterisk rundt penger og hvem som er størst idiot. Finn løsninger for at datteren deres skal ha det bra. Det er dét det handler om! Så får du svelge noen kameler. Det er ikke jenta si skyld at hun har foreldre som krangler.

Anonymkode: b6a3b...696

• Liker 19
Skrevet

At du forstår ikke noe så enkelt st du kan søke bidrag gjennom nav er rart. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk nøkkel i 1.klasse, så at din 10-åring mangler nøkkel er veldig unormalt og merkelig.

Anonymkode: 6b617...7cf

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er datteren deres som ender opp som taperen. Du kan mene hva du vil om han, men hallo, dette er datteren din. Bryr du deg virkelig så lite om hennes velferd?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nøkkel i 1.klasse, så at din 10-åring mangler nøkkel er veldig unormalt og merkelig.

Anonymkode: 6b617...7cf

Jeg er enig i at det er sært. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...