AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Bor i sammen med to andre. Jeg har blitt ganske god venn med den ene jenta som bor her. Men jeg er så lei...! Jeg er lei av henne og jeg er veldig lei av den tredje jenta som bor her. Jeg ser etter leiligheter til leie og har funnet noen som kan være aktuelle, problemet er at jeg er redd for at vennskapet skal bli ødelagt om jeg flytter. Det har blitt ganske tydelig at hun ene gjerne vil bo med meg, og sa at hun kom til å bli i byen i sommer om jeg også skulle være her i sommer og det ville bli hyggelig å ha meg som selskap. Men jeg har ikke lyst til å bo der. Hva kan jeg bruke som unnskyldning til å flytte? Føler meg så frekk om jeg sier at jeg vil bo alene. Anonymkode: a6fea...136
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg bruke som unnskyldning til å flytte? Føler meg så frekk om jeg sier at jeg vil bo alene. Du sier det som det er, at du har lyst til å bo alene. Det er ikke frekt i det hele tatt. Og stå for det, du trenger ikke si noe mer enn dette: Jeg vil bo alene! Du kan jo ikke ofre deg selv i tilfelle noe blir sure, det blir jo helt feil!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 4 minutter siden, Dævendøtte said: Du sier det som det er, at du har lyst til å bo alene. Det er ikke frekt i det hele tatt. Og stå for det, du trenger ikke si noe mer enn dette: Jeg vil bo alene! Du kan jo ikke ofre deg selv i tilfelle noe blir sure, det blir jo helt feil! Ja.., bare føler meg så slem, spesielt siden hun ene så gjerne vil bo med meg. Sannheten er jo at jeg er drittlei av dem begge, og det vil jeg jo selvsagt ikke at de skal vite, men det skjønner dem nok når jeg plutselig vil flytte midt i semesteret. Men jeg vet ikke om jeg holder ut til juni. Anonymkode: a6fea...136
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.., bare føler meg så slem, spesielt siden hun ene så gjerne vil bo med meg. Sannheten er jo at jeg er drittlei av dem begge, og det vil jeg jo selvsagt ikke at de skal vite, men det skjønner dem nok når jeg plutselig vil flytte midt i semesteret. Men jeg vet ikke om jeg holder ut til juni. Anonymkode: a6fea...136 Hvorfor i alle dager er det slemt, har du lovet henne på tro og ære at dere skal bo sammen resten av livet?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bor i sammen med to andre. Jeg har blitt ganske god venn med den ene jenta som bor her. Men jeg er så lei...! Jeg er lei av henne og jeg er veldig lei av den tredje jenta som bor her. Jeg ser etter leiligheter til leie og har funnet noen som kan være aktuelle, problemet er at jeg er redd for at vennskapet skal bli ødelagt om jeg flytter. Det har blitt ganske tydelig at hun ene gjerne vil bo med meg, og sa at hun kom til å bli i byen i sommer om jeg også skulle være her i sommer og det ville bli hyggelig å ha meg som selskap. Men jeg har ikke lyst til å bo der. Hva kan jeg bruke som unnskyldning til å flytte? Føler meg så frekk om jeg sier at jeg vil bo alene. Anonymkode: a6fea...136 Kvinnfolk....skjerp deg! Du må gjøre som du vil, du kan ikke bo sammen med noe for å være grei! Kom deg vekk så fort som mulig! 🙂 Anonymkode: 89734...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå