Gå til innhold

dildo eller vibrator

Magdalena S

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe meg en enten vibrator eller dildo, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge,aldri prøvd onanere med vibrator eller dildo så jeg har ikke noen special efaring.. Kanskje en som stimulerer klitoris samtidig som jeg blir penetrert? Vil gjerne oppleve både klitoris og vaginal orgasme... Hvilken syns du er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Magdalena S skrev:

Jeg tenkte å kjøpe meg en enten vibrator eller dildo, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge,aldri prøvd onanere med vibrator eller dildo så jeg har ikke noen special efaring.. Kanskje en som stimulerer klitoris samtidig som jeg blir penetrert? Vil gjerne oppleve både klitoris og vaginal orgasme... Hvilken syns du er best?

Hva du liker må du nesten finne ut av selv! Kjøp en av hver. Jeg foretrekker vibrator, har et "flatt egg" som funker som f både når jeg er alene eller har samleie. Merk! Om du bruker mye, sterk vibrator når du onanerer, kan du bli mindre sensitiv slik at fingre ikke blir nok. Noe å tenke på om du ikke vil ha med vibratoren under sex med andre.

Endret av McMary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildo med vibratorfunksjon (anbefaler FunFactory)

Anonymkode: c15c9...e81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Magdalena S skrev:

Du gir deg ikke med disse runke-trådene ? 

Anonymkode: fa81c...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Magdalena S skrev:

Tror du må venne deg til at du aldri kommer til å oppleve verken klitoris- eller vaginalorgasme. 

Anonymkode: dfed9...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2019 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Dildo med vibratorfunksjon (anbefaler FunFactory)

Anonymkode: c15c9...e81

Dette. En passe tjukk vibrerende dildo. Hvis du finner ut at dette faktisk er noe du liker, kan du utforske videre med Rabbit, ulike materialer og utforminger etc. 

Vil anbefale å ligge unna billig hardplast, det ække godt. 

Anonymkode: aa7a7...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...