AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Hei, jeg er en mann som fryser lett og har derfor med meg teppe når jeg er på universitetet. Ser at jeg er den eneste mannen som har teppe på forelesninger og lesesalen. Er det sosialt akseptabelt med menn med teppe? Anonymkode: 4d7e9...090
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Det må da bli litt tungvindt. Hva med ullundertøy? Hvis du ikke er et troll. Anonymkode: 2d1bc...648 6
Gjest PaN Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Drit i hva andre mener å ta med teppe ditt 🤗
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 Mener du pledd eller faktisk teppe? Det er i tillfelle veldig rart å ha med teppe. Anonymkode: 36532...48e 4
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 (endret) Hvem bryr seg om du fryser så bruk teppe og drit i hva andre måtte tenke om det, Men jeg regner med at du mener pledd Endret 24. januar 2019 av Aragorn ll Elessar
Chablis Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Jeg hadde stusset på voksne folk som brukte teppe i det offentlige rom uansett kjønn.. Men hva ukjente folk synes og mener skal du ta løpefart og drite i. Kan du ikke kle deg skikkelig i stedet dersom du er ubekvem med teppe? 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det må da bli litt tungvindt. Hva med ullundertøy? Hvis du ikke er et troll. Anonymkode: 2d1bc...648 Jeg har ullundertøy også, men synes ikke det er nok. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du pledd eller faktisk teppe? Det er i tillfelle veldig rart å ha med teppe. Anonymkode: 36532...48e Jeg mente pledd. 5 minutter siden, Pan said: Drit i hva andre mener å ta med teppe ditt 🤗 Takk. 2 minutter siden, Chablis said: Jeg hadde stusset på voksne folk som brukte teppe i det offentlige rom uansett kjønn.. Men hva ukjente folk synes og mener skal du ta løpefart og drite i. Kan du ikke kle deg skikkelig i stedet dersom du er ubekvem med teppe? Jeg prøver å kle meg varm, men som sagt så fryser jeg lett. Og alternativet er nesten å sitte inne med jakke. TS Anonymkode: 4d7e9...090 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 Edit: trodde man kunne si teppe om pledd. Et sengeteppe er vel det samme som pledd? TS Anonymkode: 4d7e9...090
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #9 Skrevet 24. januar 2019 Jeg fryser også lett. Løser det med å ha på eller ta med et svært skjerf som jeg bruker til å varme meg. Gjøre det litt mer diskre Anonymkode: e4411...0e2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #10 Skrevet 24. januar 2019 Det er helt normalt Anonymkode: 43625...492 3
Daria Skrevet 24. januar 2019 #11 Skrevet 24. januar 2019 Jeg ville synes det var litt sært å ha med seg pledd , uansett kjønn, men det er ikke akkurat noe sosialt selvmord. Skal du gå gjennom livet og bekymre deg for hva alle mener om hver minste lille ting du foretar deg, får du ikke gjort stort... 1
Million Skrevet 24. januar 2019 #12 Skrevet 24. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Edit: trodde man kunne si teppe om pledd. Et sengeteppe er vel det samme som pledd? TS Anonymkode: 4d7e9...090 Det er synonymer, så ja, et teppe kan være et pledd. Et teppe i sofaen f.eks. Men hvorfor ikke ta på seg dobbelt sett med ullundertøy istedet? Da fryser du vel ikke? Så slipper du å slepe på dette store pleddet.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #13 Skrevet 24. januar 2019 6 minutter siden, Million skrev: Det er synonymer, så ja, et teppe kan være et pledd. Et teppe i sofaen f.eks. Men hvorfor ikke ta på seg dobbelt sett med ullundertøy istedet? Da fryser du vel ikke? Så slipper du å slepe på dette store pleddet. For oss frysepinner er det ikke alltid like lett nei😩 Anonymkode: e4411...0e2
SoWhat? Skrevet 24. januar 2019 #14 Skrevet 24. januar 2019 Du skriver at du er eneste mannen. Er det kvinner som har med pledd? Hvor mange grader er det der egentlig??
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #15 Skrevet 24. januar 2019 Jeg synes egentlig det et litt underlig å sitre offentlig med pledd, men det er helt uavhengig av kjønn altså. Jeg synes det ser mindre rart ut å sitte med jakke inne 😅 Men det er jo ikke som om jeg bryr meg. Bare ha med deg pleddet ditt du! Det er heldigvis ikke noe noen har noe med! Anonymkode: 1981f...243 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #16 Skrevet 24. januar 2019 Fins vel ikke noe mer mandig enn å kroe seg inn under pleddet med en god bok, og en rykende kopp med deilig urtete. Eller jo. Det gjør vel egentlig det. Anonymkode: 476f4...cb5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #17 Skrevet 24. januar 2019 Altså, om du ikke er et troll. Kanskje du skal få sjekket om du har lav blodprosent. Anonymkode: 2d1bc...648 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #18 Skrevet 24. januar 2019 6 minutter siden, SoWhat? said: Du skriver at du er eneste mannen. Er det kvinner som har med pledd? Hvor mange grader er det der egentlig?? Har sett noen kvnner med pledd ja. Var de som ga meg ideen om å ta med meg pledd til universitetet. Er ikke så mye stress heller siden jeg har et skap på universitetet hvor jeg legger pleddet slik jeg slipper å ta det frem og tilbake hver gang jeg skal på universitetet. Vet ikke hvor mange grader det er her, men mange som har klaget på at det er litt kaldt. TS 17 minutter siden, Million said: Det er synonymer, så ja, et teppe kan være et pledd. Et teppe i sofaen f.eks. Men hvorfor ikke ta på seg dobbelt sett med ullundertøy istedet? Da fryser du vel ikke? Så slipper du å slepe på dette store pleddet. Takk! 10 minutter siden, AnonymBruker said: For oss frysepinner er det ikke alltid like lett nei😩 Anonymkode: e4411...0e2 Enig! 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fryser også lett. Løser det med å ha på eller ta med et svært skjerf som jeg bruker til å varme meg. Gjøre det litt mer diskre Anonymkode: e4411...0e2 Svært skjerf var kanskje ikke så dumt. Skal teste ut det. 18 minutter siden, Daria said: Jeg ville synes det var litt sært å ha med seg pledd , uansett kjønn, men det er ikke akkurat noe sosialt selvmord. Skal du gå gjennom livet og bekymre deg for hva alle mener om hver minste lille ting du foretar deg, får du ikke gjort stort... Samtidig er det ikke noe gøy å bli sett på som "raringen". Så greit å sjekke hva som er sosialt akseptabelt og ikke. TS Anonymkode: 4d7e9...090
kvinneguide Skrevet 24. januar 2019 #19 Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Edit: trodde man kunne si teppe om pledd. Et sengeteppe er vel det samme som pledd? TS Anonymkode: 4d7e9...090 Ja du kan det. Teppe er overbegrepet for sengetepper, pledd, gulvtepper etc. Pledd er bare mer spesifikt
kvinneguide Skrevet 24. januar 2019 #20 Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en mann som fryser lett og har derfor med meg teppe når jeg er på universitetet. Ser at jeg er den eneste mannen som har teppe på forelesninger og lesesalen. Er det sosialt akseptabelt med menn med teppe? Anonymkode: 4d7e9...090 Er du den eneste som har teppe, eller den eneste mannen som har teppe? Jeg bruker jakke noen ganger, enten over bena eller på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå