Gjest motorrypa Skrevet 23. august 2002 #1 Del Skrevet 23. august 2002 huff. samoeren min flytta fra meg å babyen i magen for tre uker siden nå. det har vært slutt en stund før han flyttet ut. faktisk så har det vært slutt i to å en halv måned før han flyttet. er forfærdelig gla i han . å var på besøk hos han i dag. det var skikkelig anstrengt å være i samme rom som han. vet ikke om han hadde det på samme måte. men fordi jeg gjerne vil ha han tilbake å det vet han så tror jeg det blir litt ekstra vanskelig dette. skal ha barn med han i januar å vil derfor ha et okei forhold til han.. men jeg savner han fryktelig mye. å er redd for at det kan være mannen i mitt liv vi prater om her. huff. det er ikke enkelt det her. vet at hvis han vil komme tilbake så får han det. det er helt pyton å ligge alene i den store senga. å gå alene rundt i huset å tusle rundt. gidder ikke spise gidder nesten ikke stå opp å gå ut av døra lenger.vet at jeg bør være positiv å lykkelig over at jeg har en baby på tur, men klarer det ikke helt. har sååå lyst å fortele eksen hvor mye jeg savner han å alt hvordan det er når han ikke er her lenger. men er redd han skal trekke seg enda lenger unna enn det han allerede har gjort. har gitt han litt pusterom. å i dag var faktisk første gang jeg var hos han. vil ikke springe ned døra hos han heller. så han får heller komme hit til meg på besøk. nei det er jævlig å bli dumpa ingen tvil om det. :cry: motorrypa 19+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 23. august 2002 #2 Del Skrevet 23. august 2002 Føler med deg I Januar får du nok å gjøre i hvertfall. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 23. august 2002 #3 Del Skrevet 23. august 2002 Huff så trist.. har ingen råd men gir deg en *klem* jeg.. Lykketil med baby og alt :-/ Klem igjen, -X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei! Lurer bare på hvordan det går med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #5 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei! Ville bare si at jeg har vært i en liknende situasjon og det er helt jævlig. Man orker ingenting og har vare lyst til å sove til det blir "bra" igjen... Kanskje skulle du ta kontakt med en psykolog. Det gjorde jeg og det hjalp, faktisk, selv om du ikke tror det. Uansett. Det er flere i din situasjon, husk det! Klem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå