AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Del Skrevet 24. januar 2019 Så reklame av denne på tv i går, reklame fra Twins, og det så jo så enkelt og flott ut at jeg faktisk ble fristet! Jeg synes jeg har mye ansiktshår, har ikke brydd meg sånn veldig, men klart jeg ser at det ser ikke helt bra ut i dagslys/sollys, burde trimmes liksom. Er det noen som har prøv denne? Er den så god at vi kvinner kan slippe å barbere / vokse / epilere hva nå enn vi gjør for å fjerne ansiktshårene? Den så jo fantastisk ut på reklamen... men ja... noen som har erfaring? https://flawless.tvinsno.com/?_ga=2.204964816.1384048633.1548332579-1982864970.1548332579&_gac=1.229538030.1548332579.Cj0KCQiA4aXiBRCRARIsAMBZGz_xI-z7a-4e4ICu_5gohKh-jiqGIAp1KQUMSPS3Is422McUj5SBna8aAo0TEALw_wcB Anonymkode: 307bd...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Del Skrevet 24. januar 2019 Du finner prikk lik kopi på Ebay til 30 kr.. Sjekk YouTube etter reviews. Det er en barbermaskin, jeg har Ebay kopien og den fungerer helt fint. Du kjenner ikke at den barberer. Personlig liker jeg best voks for å fjerne amsiktshår, men den er grei nok. Anonymkode: 2f0b9...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Del Skrevet 25. januar 2019 On 1/24/2019 at 1:36 PM, AnonymBruker said: Du finner prikk lik kopi på Ebay til 30 kr.. Sjekk YouTube etter reviews. Det er en barbermaskin, jeg har Ebay kopien og den fungerer helt fint. Du kjenner ikke at den barberer. Personlig liker jeg best voks for å fjerne amsiktshår, men den er grei nok. Anonymkode: 2f0b9...810 Takk for tips, nå har jeg bestilt en fra Ebay, håper den er ekte og fungerer Uansett er det ikke mange kronene å miste om ikke! Anonymkode: 307bd...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #4 Del Skrevet 23. mai 2020 Det er så vanskelig å finne ut hvordan denne virker. Er det en barbermaskin eller en epilator? Planlegger hårfjerning med laser, men da kan jeg bare barbere de siste fire ukene før behandling. 4 uker er jo superlenge og når jeg må ta flere behandlinger hadde det vært greit med en barberingsmetode som ikke gir skjeggstubber. 😬 Så, kan jeg bruke denne tror dere? Anonymkode: 47ac7...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #5 Del Skrevet 23. mai 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så vanskelig å finne ut hvordan denne virker. Er det en barbermaskin eller en epilator? Planlegger hårfjerning med laser, men da kan jeg bare barbere de siste fire ukene før behandling. 4 uker er jo superlenge og når jeg må ta flere behandlinger hadde det vært greit med en barberingsmetode som ikke gir skjeggstubber. 😬 Så, kan jeg bruke denne tror dere? Anonymkode: 47ac7...87d Det er en barberingsmaskin. På meg blir det utrolig glatt rett etter jeg har brukt den, men det tar ikke mange timene før det kommer harde, synlige stubber etter å ha brukt den. Bruker jeg den før jobb har jeg stubber når jeg kommer hjem. Men jeg har grove hår som vokser fort, så mulig det holder lengre hos andre. Anonymkode: 397fd...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Del Skrevet 23. mai 2020 Ville det ikke vært bedre resultat å bruke barnerhøvvel (den til menn) og barberskum? Anonymkode: 9aae7...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #7 Del Skrevet 23. mai 2020 Jeg har en sånn, og liker den veldig godt! Den barberer tett, epilerer ikke. Jeg har prøvd to stykker fra ulike forhandlere, den ene var bedre enn den andre, men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den beste. Nettet florerer av sånne på ulike nettsider, vanskelig å vite hvilke som er best. Er den fra eBay bra? Uansett, andre jeg kjøpte er helt ok den også. Jeg bruker pinsett på de få svarte hårene jeg får på haken, og bruker denne på overleppe og på dunene på kinn mot ørene, og under haken ned mot halsen. Jeg har lurt på å prøve denne som intimbarbering? Jeg tar månedlig brasiliansk voks, men det er så dyrt. Tror dere denne «Flawless» kunne funket til det formålet? Anonymkode: 07a3b...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 24. mai 2020 #8 Del Skrevet 24. mai 2020 Vil ikke ha mer ansiktshår, så nei, jeg fjerner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #9 Del Skrevet 25. mai 2020 Når der gjelder all barbering er det alltid høyere kvalitet på produkter gor menn, enn kvinner. Jeg bruker en philips maskin got menn, eller en epileringsmaskin. Anonymkode: f4239...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #10 Del Skrevet 25. mai 2020 9 timer siden, GjestSiden2006 skrev: Vil ikke ha mer ansiktshår, så nei, jeg fjerner ikke. Hvilke årstall lever du på ?! 😅 tror du virkelig at du får mer hår av å fjerne det? Får du nye røtter og da? Anonymkode: 9af57...1ab 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #11 Del Skrevet 25. mai 2020 Ansiktshår skal hverken barberes,nappes eller vokses. Ansiktshår er hormonstyrt og det beste er elektrolysebehandling hos hudpleier,særlig hvis det er mørke hår.Elektrolyse gjør at hårsekken blir ødelagt og da kommer det ikke mer hår .Har man lyse dunhår kan man fjerne de med elektrolyse også,men de er gjerne flere og tynnere.Da kan en alkalinewash hjelpe,det er en hårkrem som tar bort hårene,og hjelper også godt på kvisearr.Laser tar bort hår også, men da må de være mørke og huden lys. Anonymkode: f1a3d...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 25. mai 2020 #12 Del Skrevet 25. mai 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ansiktshår skal hverken barberes,nappes eller vokses. Ansiktshår er hormonstyrt og det beste er elektrolysebehandling hos hudpleier,særlig hvis det er mørke hår.Elektrolyse gjør at hårsekken blir ødelagt og da kommer det ikke mer hår .Har man lyse dunhår kan man fjerne de med elektrolyse også,men de er gjerne flere og tynnere.Da kan en alkalinewash hjelpe,det er en hårkrem som tar bort hårene,og hjelper også godt på kvisearr.Laser tar bort hår også, men da må de være mørke og huden lys. Anonymkode: f1a3d...933 Vet du cirka pris på dette? Tar de alle hårene i en omgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 25. mai 2020 #13 Del Skrevet 25. mai 2020 På 25.1.2019 den 15.01, AnonymBruker skrev: Takk for tips, nå har jeg bestilt en fra Ebay, håper den er ekte og fungerer Uansett er det ikke mange kronene å miste om ikke! Anonymkode: 307bd...e7b Bare litt off topic, men er det å bestille fra ebay det samme som å bestille fra utlandet? Hvor mye betalte du i porto på den her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #14 Del Skrevet 25. mai 2020 13 minutter siden, Aniita skrev: Vet du cirka pris på dette? Tar de alle hårene i en omgang? Elektrolyse er kjempedyrt, vondt og tar ekstremt lang tid. Anonymkode: 9d4b4...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #15 Del Skrevet 25. mai 2020 59 minutter siden, AnonymBruker said: Ansiktshår skal hverken barberes,nappes eller vokses. Ansiktshår er hormonstyrt og det beste er elektrolysebehandling hos hudpleier,særlig hvis det er mørke hår.Elektrolyse gjør at hårsekken blir ødelagt og da kommer det ikke mer hår .Har man lyse dunhår kan man fjerne de med elektrolyse også,men de er gjerne flere og tynnere.Da kan en alkalinewash hjelpe,det er en hårkrem som tar bort hårene,og hjelper også godt på kvisearr.Laser tar bort hår også, men da må de være mørke og huden lys. Anonymkode: f1a3d...933 Det skjer ingenting om man gjør dette. Det fu snakker om er helt upraktisk på lyse dun. Jeg har tatt elektrolyse, fått vedtak fra helfo. Det dekker bare et piss i havet. Det er dyrt og tidkrevende og ikke et alternativ. Jeg ga opp. Barberer og napper, og jeg får best hverdag. Sluttet med voks, og tråd, etc for det er vondt og får ofre inngrodde hår. Den alkaliske vasken du snakker om kjenner jeg ikke. Anonymkode: f4239...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #16 Del Skrevet 25. mai 2020 1 time siden, Aniita skrev: Vet du cirka pris på dette? Tar de alle hårene i en omgang? Elektrolyse kostet ca 400 for 15-20 minutt,men da tas det en del hår. Alkaline wash koster litt mindre. Laser vet jeg ikke pris på da jeg ikke har tatt det selv. Anonymkode: f1a3d...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #17 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg nappet. Brukte ansiktsepilator og pinsett. For noen år tilbake brukte jeg en "laser" som philips har. Husker ikke hva den heter. Den var ikke ment for ansikt. Jeg brukte den på leggene, men med så lite "hode", så tok det jo evigheter å bruke den, så jeg droppet det. For et par måneders tid siden nå testet jeg den på haken og overleppen, og det gikk heldigvis fint. Skal egentlig brukes annenhver uke i starten, men jeg bruker den hver uke. Skal egentlig barbere først, men jeg droppet det, og det gikk fint. Det verste som kan skje er vel at hårene som stikker utforbi kan bli svidd og at de som er nappet ikke blir behandlet i den omgangen. Jeg er kjempeglad for at jeg prøvde. Synes jeg nappet og nappet, og fikk ikke tak, og fikk panikk om noen skulle ta meg i ansiktet og kjenne stubbene. Dette er også lett å holde ved like, siden det ikke er et storprosjekt som det var med leggene. Det tar ca et minutt å bli ferdig med runden på hake og overleppe! Anonymkode: f631d...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #18 Del Skrevet 26. mai 2020 Det er jo bare å barbere? Søk opp på youtube, du blir overrasket over hvor mange kvinner som barberer ansiktet. Anonymkode: 2e4e5...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #19 Del Skrevet 10. juni 2020 På 23.5.2020 den 11.11, AnonymBruker skrev: Det er så vanskelig å finne ut hvordan denne virker. Er det en barbermaskin eller en epilator? Planlegger hårfjerning med laser, men da kan jeg bare barbere de siste fire ukene før behandling. 4 uker er jo superlenge og når jeg må ta flere behandlinger hadde det vært greit med en barberingsmetode som ikke gir skjeggstubber. 😬 Så, kan jeg bruke denne tror dere? Anonymkode: 47ac7...87d Da har jeg kjøpt den og brukt den et par uker. Må bruke den hver dag og får mye mer stubber enn av napping. Satser på at laser skal funke greit på meg. Selv om det må vedlikeholdes, og ikke er helt permanent, så er det forhåpentligvis litt mer varig enn det jeg har holdt på med HVER BIDIGE DAG! Anonymkode: 47ac7...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå