AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Jeg fikk vondt i korsryggen, som jeg tolket som menssmerter en uke før IKM, startet å blø litt senere på dagen (trodde/håpet det kun var en festeblødning), men det tok seg opp i mengde og varte i 5 dager, som en vanlig mens.Viste seg at det var en svangerskapsblødning, da jeg var 3 + på CBD tre uker etterpå.I tillegg hadde jeg en ny og veldig kraftig blødning 8+5, som jeg ikke kunne forstå var noe annet enn en SA, men da også var det fullt liv der inne. er det noen som har opplevd det samme? Virker som det er 1% som får mensen blødninger under svangerskapet Anonymkode: f5b01...8ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk vondt i korsryggen, som jeg tolket som menssmerter en uke før IKM, startet å blø litt senere på dagen (trodde/håpet det kun var en festeblødning), men det tok seg opp i mengde og varte i 5 dager, som en vanlig mens.Viste seg at det var en svangerskapsblødning, da jeg var 3 + på CBD tre uker etterpå.I tillegg hadde jeg en ny og veldig kraftig blødning 8+5, som jeg ikke kunne forstå var noe annet enn en SA, men da også var det fullt liv der inne. er det noen som har opplevd det samme? Virker som det er 1% som får mensen blødninger under svangerskapet Anonymkode: f5b01...8ce Blødde litt i uke 10 pga forliggende morkake. Anonymkode: 70081...292
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blødde litt i uke 10 pga forliggende morkake. Anonymkode: 70081...292 Jeg blødde som om jeg skulle ha hatt mensen. Altså ikke spotting. Det er vel ganske unormalt. Fikk jo kjapt bedskjed om at det mest sannsynligvis var en spontan abort da jeg snakket med legen Anonymkode: f5b01...8ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg blødde som om jeg skulle ha hatt mensen. Altså ikke spotting. Det er vel ganske unormalt. Fikk jo kjapt bedskjed om at det mest sannsynligvis var en spontan abort da jeg snakket med legen Anonymkode: f5b01...8ce Har egentlig ikke inntrykk av at det er så unormalt mange som har blødd ganske mye uten at det har betydd sa ❤️ Anonymkode: 70081...292
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 Kanskje ikke for de som opplever det men i følge helsepersonell så er det ett tegn på spontan abort. Rart de ikke er opplyst om at det ikke alltid tyder på spørsmålet? Anonymkode: f5b01...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 "Rart de ikke er opplyst om at det ikke alltid tyder på spontanabort " skulle det stå damn you autocorrect! Anonymkode: f5b01...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 Jeg fødte etter det som skulle være 8 måneders svangerskap. Da barnet ble født, mente legen at det ikke kunne være så prematurt som en hel måned. De mente da at jeg sannsynligvis hadde blitt gravid en måned før jeg trodde, og hatt en menslignende blødning, som gjorde at jeg ikke testet meg, fordi jeg trodde jeg ikke var gravid pga menslignende blødning i flere dager. Måneden etter blødde jeg imidlertid ikke, så da testet jeg, og fikk bekreftet at jeg var gravid. Barnet var litt lite, men som sagt, da han ble født mente de at termindatoen under UL måtte ha vært feil. Anonymkode: 27c3a...6c9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 Jeg blødde flere ganger i s.v 🤷🏼♀️ Anonymkode: 923ab...61b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #9 Skrevet 24. januar 2019 Blødde du lite? Eller mer som mensen i flere dager? Å blø lite er jo normalt Synes det er skummelt at det skal være tegn på spontanabort. Anonymkode: f5b01...8ce
Marthi Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 Min partner og jeg var på klinikk i Danmark hvor jeg ble inseminert 20.januar. Det er akkurat 14 dager siden imorgen, hvor jeg skal ta graviditetstest. Fikk blødning igår ettermiddag/kveld. Sov ikke med noe tampong, men har måttet bruke beskyttelse nedentil idag. Det er vært en del blødning idag og jeg vegrer meg skikkelig til testen imorgen tidlig. Noen som har opplevd det samme, men med positivt utfall? Vil kalle dette mer enn noen flekker som man antyder at sporblødning er. #badfeeling
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 11 minutter siden, Marthi skrev: Min partner og jeg var på klinikk i Danmark hvor jeg ble inseminert 20.januar. Det er akkurat 14 dager siden imorgen, hvor jeg skal ta graviditetstest. Fikk blødning igår ettermiddag/kveld. Sov ikke med noe tampong, men har måttet bruke beskyttelse nedentil idag. Det er vært en del blødning idag og jeg vegrer meg skikkelig til testen imorgen tidlig. Noen som har opplevd det samme, men med positivt utfall? Vil kalle dette mer enn noen flekker som man antyder at sporblødning er. #badfeeling Ta en test nå, så får du svaret med en gang. Mest sannsynlig har det nok ikke gått. Anonymkode: f1a95...d02
Marthi Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta en test nå, så får du svaret med en gang. Mest sannsynlig har det nok ikke gått. Anonymkode: f1a95...d02 Tok test nå. Den var negativ 😥 hatt så mange symptomer siden unnfangelsen, men når jeg begynte å blø så var murringer det eneste jeg kjente. Får håpe på bedre lykke neste gang.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 On 1/24/2019 at 12:52 PM, AnonymBruker said: Jeg fikk vondt i korsryggen, som jeg tolket som menssmerter en uke før IKM, startet å blø litt senere på dagen (trodde/håpet det kun var en festeblødning), men det tok seg opp i mengde og varte i 5 dager, som en vanlig mens. Viste seg at det var en svangerskapsblødning, da jeg var 3 + på CBD tre uker etterpå. I tillegg hadde jeg en ny og veldig kraftig blødning 8+5, som jeg ikke kunne forstå var noe annet enn en SA, men da også var det fullt liv der inne. er det noen som har opplevd det samme? Virker som det er 1% som får mensen blødninger under svangerskapet Anonymkode: f5b01...8ce Jupp! Minstemor her var like fullt til stede etter en hel uke helt normal mens på IKM. Dobbelt så gravid etterpå. Men har lite progesteron, så tok tilskudd, slapp unna blødning uke 8 og 12 som også er ganske normalt ved lite produksjon. Gikk på crinone, men sett i etterkant burde jeg kanskje hatt dobbel dose. Men det gikk heldigvis fint uansett. Men er en merkelig opplevelse, og rart å tenke på at man kan ha mensen og være gravid samtidig. Men joda, hormonelle blødninger kalles det visst. Anonymkode: 1add6...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå