Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg skal en tur på kicks etter jobb å kjøpe meg en setting spray og i den anledning tenkte jeg å høre om dere hadde noen å anbefale. Jeg lander mye muligens på urban decay sin. Den er jo dyr da! Har noen testet e. L. F sin? 

🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker urban decay all nighter. Har bare brukt den og nyx dewy. Men bruker iallefall UD sin fast, og syns ikke den er dyr med tanke på at den holder en god stund. (Mulig jeg også har en annen oppfatning av begrepet dyrt når det kommer til sminke og hudpleie😅

Skrevet

Kan jeg bruke settingspray over pudder? Som rouge, contour og lignende? 

Skrevet

Urban decay all nighter her og 🙏🏼💕 Den er så god!

2 minutter siden, OnFleek skrev:

Jepp 😁 

Anonymkode: 5a142...d67

Skrevet
3 minutter siden, OnFleek skrev:

Ja, den skal brukes helt til sist.

Liker også UD sin all nighter.  Bruker du den bare til fest har du den lenge.  Bruker du den hver dag går nok en flaske fort. 

Skrevet
1 time siden, Peonjenta skrev:

Ja, den skal brukes helt til sist.

Liker også UD sin all nighter.  Bruker du den bare til fest har du den lenge.  Bruker du den hver dag går nok en flaske fort. 

Bruker min nesten daglig, en flaske holder i minst 4mnd. Trenger ikke mange spray per gang. 

Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Bruker min nesten daglig, en flaske holder i minst 4mnd. Trenger ikke mange spray per gang. 

Jeg følger anvisningen på flaska: Sprayer først i en T-form og så en X-form. Blir 4 spray, så den holder rimelig lenge hos meg også 😁 

Anonymkode: 5a142...d67

Skrevet

Mac sin bruker jeg. Har brukt UD men Mac er billigere og like bra så jeg holder meg til den. Bruker den daglig nesten og holder hvertfall 6-7 mnd. 

Skrevet
21 minutter siden, Hilde1302 skrev:

Mac sin bruker jeg. Har brukt UD men Mac er billigere og like bra så jeg holder meg til den. Bruker den daglig nesten og holder hvertfall 6-7 mnd. 

Hvilken fra Mac bruker du?  Visste ikke de hadde settingspray

Skrevet

Mac prep + prime fix heter den, den kommer med og uten skimmer og duft men har så vidt jeg vet lik funksjon. 

Skrevet
3 minutter siden, Hilde1302 skrev:

Mac prep + prime fix heter den, den kommer med og uten skimmer og duft men har så vidt jeg vet lik funksjon. 

Den har ikke settingeffekt og får ikke sminken til å sitte lengre.  

Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Den har ikke settingeffekt og får ikke sminken til å sitte lengre.  

Hmm, hva mener du? At du har prøvd den og at du ikke likte den?

Skrevet
Akkurat nå, Hilde1302 skrev:

Hmm, hva mener du? At du har prøvd den og at du ikke likte den?

Nei, jeg har sett en haug med youtubevideoer og den blir aldri anbefalt som settingspray da den ikke har de egenskapene. 

Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Nei, jeg har sett en haug med youtubevideoer og den blir aldri anbefalt som settingspray da den ikke har de egenskapene. 

Funker veldig bra for meg da, har brukt den i mange år. Den er ment å bruke både før og etter sminke. Jeg har også brukt all nighter fra UD, og jeg merket ingen forskjell mellom de to. Derfor kjøper jeg Mac siden den er litt billigere. Nå skal det nå sies at jeg ikke har fet hud så sminken pleier å holde seg bra på meg i utgangspunktet, men sluttresultatet blir litt mere «dewy» med denne, noe jeg liker. Den er også fin å freshe litt opp med utover dagen, hvis man blir tørr. 

Skrevet
Akkurat nå, Hilde1302 skrev:

Funker veldig bra for meg da, har brukt den i mange år. Den er ment å bruke både før og etter sminke. Jeg har også brukt all nighter fra UD, og jeg merket ingen forskjell mellom de to. Derfor kjøper jeg Mac siden den er litt billigere. Nå skal det nå sies at jeg ikke har fet hud så sminken pleier å holde seg bra på meg i utgangspunktet, men sluttresultatet blir litt mere «dewy» med denne, noe jeg liker. Den er også fin å freshe litt opp med utover dagen, hvis man blir tørr. 

Hvis du googler den ser du at den ikke er ment for at sminken skal holde lengre men hvis den gjør det likevel er det jo flott. 

Skrevet
3 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hvis du googler den ser du at den ikke er ment for at sminken skal holde lengre men hvis den gjør det likevel er det jo flott. 

Da er beskrivelsene du har fått opp på Google feil. 

Dette er fra Mac sin offisielle hjemmeside. 

D33525C2-8345-4F89-9D4E-CC32B0EB9DF7.png

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke setting spray funker for meg. Sminken sklir uansett av på haken/eller krakelerer. Syns dog at all nighter fra UD kanskje gjør at den holder seg noe finere i resten av fjeset. 

Skrevet
9 timer siden, Frøken.stille skrev:

Jeg syns ikke setting spray funker for meg. Sminken sklir uansett av på haken/eller krakelerer. Syns dog at all nighter fra UD kanskje gjør at den holder seg noe finere i resten av fjeset. 

Bruker du en god primer? Og foundation tilpasset din hud? 

Skrevet

Jeg har prøvd mye, og ingenting slår All Nighter fra UD. Hudsminken er da like fin kl 23 på kvelden som kl 8 på morgenen. Men kun hvis jeg setter godt med pudder før jeg bruker settingspray. 

Anonymkode: 55ef1...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...