AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Dette slo meg når jeg tenkte på dette og med tanke på fødsel. Jeg har selv født tre barn. Da må det nødvendigvis ha blitt plass der nede til å få de ut. Jo, man trekker seg heldigvis sammen og slikt, men evnen til å utvide seg er jo der. Så da lurer jeg på, er vi virkelig så forskjellig med tanke på hvor trange vi er? Eller er det musklene vi jobber med i ettertid som utgjør det? I følge dere menn her inne sier jo dere at dere kjenner forskjell på trang mus og ei som kan bruke musklene. Litt synd at det skal være en greie det der forresten, jeg er veldig bevisst på dette når jeg har samleie, og det ødelegger nok for konsentrasjonen og blir stresset når det blir for vått, for skjønner jo at da forsvinner endel av friksjonen. Skulle nesten ikke tro vi var laget for å passe sammen. Anonymkode: f2ab2...f21
Sphere Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 I snitt blir man visst noe romsligere etter fødsel, sies det. På den annen side er det mange som blir veldig bevisst på knipeøvelser før og etter fødsel. Muskelbruk sørger for bedre friksjon for begge. Samtidig bør man også spørre seg selv om hvor viktig dette faktisk er. For noen er grad av friksjon veldig viktig, mens andre synes det er langt viktigere med andre kvaliteter. Som liten mann kjenner jeg stor forskjell på kvinner. Samtidig kan jeg ha veldig god sex med kvinner jeg i prinsippet ikke skal passe så godt sammen med. Så for min del har størrelsen liten betydning. Selv om hun er plaskvåt. Det handler om så mye mer. 1
Gjest Paramount Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Enig med deg over, alt for mye fokus på dette. Hvor våt hun er betyr også mye, og det varierer også fra person til person, og for samme person fra gang til gang. For stor friksjon gjør også at det blir slitsomt å ikke komme for raskt, Alt har sine fordeler og ulemper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå