_sannheten_ Skrevet 7. april 2005 #1 Del Skrevet 7. april 2005 noen som vet om noen bra sanger som handler om vennskap mellom gode venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. april 2005 #2 Del Skrevet 7. april 2005 Hva med gode gamle "You've got a friend"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 7. april 2005 #3 Del Skrevet 7. april 2005 That's what friends are for Friends will be friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #4 Del Skrevet 7. april 2005 noen som vet om noen bra sanger som handler om vennskap mellom gode venner? Hei og - sannheten! Det kan jo sikkert være så mangt, tror du ikke? Oftest er det vel sanger en 'forbinder' med noe.. Jeg kom til å tenke på Ane Bruns innledende vers i sangen 'Wooden Body'; "When i rest my chest on this wooden body.." - som beskriver et fint vennskap mellom henne og gitaren sin syns jeg Ellers tenker jeg resolutt på sangen; 'Det e du d' av Bjørn Eidsvåg. Kunne selvsagt være en 'kjærlighetsang' også - men hva er vel kjærlighet uten vennskap og vice versa? Ellers vet jeg Ole Paus skrev tekst til Silje Nergaards 'Gamle Venn'.. Musikk er flotte saker! Tenk bare hvordan musikk bringer mennesker sammen :-) Hadde det ikke vært for musikk, så er jeg ikke så rent sikker på om jeg hadde møtt min bestevenn faktisk? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 7. april 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 7. april 2005 takk for gode forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 21. juli 2009 #6 Del Skrevet 21. juli 2009 Venner av Halvdan Sivertsen - se halvdansivertsen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå