AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Dere som ikke er lei av slike spørsmål, hadde blitt veldig glad for tips! Hadde eggløsningstest som var svaaakt positiv i går formiddag. Hadde sex dagen før det. Skal teste igjen nå snart, og da er det en sannsynlighet for at testen er positiv. Er det da for sent å ha sex i kveld? Burde vi egentlig hatt det nå på morgenen? (Han kommer ikke hjem før i kveld). Anonymkode: 97ea3...280
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Så vidt jeg vet er det nok å ha sex annahver dag i den fruktbare perioden. Går sikkert bra om dere har sex i kveld:) Anonymkode: 138ef...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Jeg klarte aldri å få eggløsningstestene til å fungere. Fikk liksom aldri positiv test. Men jeg ble flink til å kjenne på kroppen. Når kom eggløsningslimet. Så vi hadde sex i de periodene, i tillegg til å måle temperatur. Hvis du har slim, tenker jeg det er en god anledning til å ha sex. Han er jo ikke hjemme nå, så dere får uansett ikke gjort noe før i kveld. Anonymkode: 16c09...121 1
Ny Bruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 Det finnes ikke noe som svak positiv EL-test. Disse testene viser to streker strot sett hele tiden. Du må ha KNALLpositiv test for å forstå at EL er rett rundt hjørne. Så fortsett å teste hver ettermiddag til du finner den positive testen. Så har du sex tre dager på rad etter det. 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 Akkurat nå, Ny Bruker skrev: Det finnes ikke noe som svak positiv EL-test. Disse testene viser to streker strot sett hele tiden. Du må ha KNALLpositiv test for å forstå at EL er rett rundt hjørne. Så fortsett å teste hver ettermiddag til du finner den positive testen. Så har du sex tre dager på rad etter det. OK, takk for svar Ser bare at streken på testen i går var sterkere enn de fra dagene før. Så da tenkte jeg at det kanskje bygger seg opp til en positiv test? Men det er kanskje ikke slik det fungerer😛 Anonymkode: 97ea3...280
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Som hun over sier. En EL-test vil alltid vise to streker. Først når teststreken er sterkere en kontrollstreken er EL rundt hjørnet. Så jeg ville fortsette å teste. Hvilken dag i syklusen er du på? Anonymkode: 26fd5...c7b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som hun over sier. En EL-test vil alltid vise to streker. Først når teststreken er sterkere en kontrollstreken er EL rundt hjørnet. Så jeg ville fortsette å teste. Hvilken dag i syklusen er du på? Anonymkode: 26fd5...c7b Takk for at du ville svare Da skal jeg fortsette å teste! Jeg er på dag 11. Men syklusen min varierer fra 26-29 dager. Anonymkode: 97ea3...280
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du ville svare Da skal jeg fortsette å teste! Jeg er på dag 11. Men syklusen min varierer fra 26-29 dager. Anonymkode: 97ea3...280 Da ville jeg bare fortsatt med sex de neste dagene og fortsette og teste Lykke til! Anonymkode: 26fd5...c7b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #9 Skrevet 24. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg bare fortsatt med sex de neste dagene og fortsette og teste Lykke til! Anonymkode: 26fd5...c7b Tusen takk Anonymkode: 97ea3...280
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #10 Skrevet 24. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: OK, takk for svar Ser bare at streken på testen i går var sterkere enn de fra dagene før. Så da tenkte jeg at det kanskje bygger seg opp til en positiv test? Men det er kanskje ikke slik det fungerer😛 Anonymkode: 97ea3...280 Når jeg tester fungerer det sånn. Dvs, den er jo negativ, men en ser helt klart at testene blir sterkere de siste par dagene før eggløsning. Og ender til slutt opp i en positiv test. Anonymkode: c38b5...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå