Gå til innhold

Menn som liker å bli dominert i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen menn der ute som liker å bli dominert i senga, og hvordan liker dere at det gjøres da?

Anonymkode: 3f2a7...072

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen menn der ute som liker å bli dominert i senga, og hvordan liker dere at det gjøres da?

Anonymkode: 3f2a7...072

Jeg gjør det. Er ung og liker å bli dominert av eldre kvinner. Bundet og drevet til vanvidd. Flere timer bundet og pint med nesten orgasme i flere dager.

Anonymkode: e5806...ba9

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet dominant, men har opplevelser med å bli dominert med tre ulike kvinner. To av dem, hvorav én er min kone, har gjort det på en helt ulidelig god måte. Så naturlig, så sensuelt, dominant og herlig feminin på samme tid. Hun tredje var noe helt annet. Ble for påtatt, for mye armer og ben og brå bevegelser, for tydelig at hun var ukomfortabel i rollen. 

Anonymkode: 16b29...b7f

Skrevet

Fingretråd...….haha

Anonymkode: 8af26...4d1

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan liker dere at det gjøres da?

Elsker å bli bundet godt fast (en forutsetning, ettersom jeg er veldig kilen) og kilt skikkelig.

Gjest Cum Control
Skrevet

Bundet, teaset, spanking, strap-on, tvunget til å sprute flere ganger

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

To av dem, hvorav én er min kone, har gjort det på en helt ulidelig god måte. Så naturlig, så sensuelt, dominant og herlig feminin på samme tid. 

Anonymkode: 16b29...b7f

Hei, vil du utdype? Hilsen en som gjerne vil dominere partner som han har ymtet frempå om men er redd for at han skal oppfatte at jeg tar "mannerollen" 

Anonymkode: f3b0a...6e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...