AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Den nye typen min skriker så, når han får orgasme og tar spennrak med hele kroppen sin når det går for han. Er det et tegn på kraftig orgasme, eller faker han hvor godt det er. Han kommer definitivt, det spruter vilt, for å si det sånn. Anonymkode: 697e1...c44
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Så gøy at menn faker også 😂 Han har det nok godt, men som med oss kvinner overdriver han? Betviler ikke at han kommer, men... hvordan er han elles i sexøkta då? Anonymkode: d2be6...6b7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så gøy at menn faker også 😂 Han har det nok godt, men som med oss kvinner overdriver han? Betviler ikke at han kommer, men... hvordan er han elles i sexøkta då? Anonymkode: d2be6...6b7 Mulig han faker, virker så heftig, men virker veldig troverdig. Ser jo øya hans ruller bakover, når orgasmen kommer. Han har mye stønning før orgasmen kommer og han rister å skjelver mye, både før orgasmen kommer. Når det går, tar han spenntak og står i bue og dirrer, mens han skriker høyt. Skal ikke gå i detaljer, men gjør noe spes med han da😊 Anonymkode: 697e1...c44
Skogshuldra Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så gøy at menn faker også 😂 Han har det nok godt, men som med oss kvinner overdriver han? Betviler ikke at han kommer, men... hvordan er han elles i sexøkta då? Anonymkode: d2be6...6b7 Snakk for deg sjæl.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 Menn som spruter "vilt", dvs mye, hardt og i mange omganger har gjerne mer intense orgasmer, så jeg antar at dette ikke er faking, men at han bare føler det veldig. Ta det som et kompliment. Jeg er sånn med noen damer, men ikke med alle, så det er veldig avhengig av henne. Anonymkode: d6a58...1ef
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Trenger ikke være noen av delene, men bare det at han tenner på lyd Trenger selv lyd for å komme i stemning og å få orgasme Anonymkode: 300bd...884
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn som spruter "vilt", dvs mye, hardt og i mange omganger har gjerne mer intense orgasmer, så jeg antar at dette ikke er faking, men at han bare føler det veldig. Ta det som et kompliment. Jeg er sånn med noen damer, men ikke med alle, så det er veldig avhengig av henne. Anonymkode: d6a58...1ef TS Typen gjør det, han spruter vilt, hardt og i mange støt. Litt sånn over alt. Har en hekt egen måte å gi han orgasme på. Bruker veldig lang tid på å bygge opp å når orgasmen kommer, klemmer jeg av spruten 2-3 minutter før jeg slipper opp. Det er da han skriker å får ristinger og kramper. Virker veldig ekte. Anonymkode: 697e1...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå