AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Trine Rein beskriver hvordan hun ble sjekket opp av Lars Monsen. – Så kommer han med to drinker og gir til meg, én i hver hånd. Deretter stiller han seg bak meg, så kommer det bare to bjørnelabber frem her og krrrf! sier Rein og visualiserer Monsens håndbevegelser med å legge sine egne hender over brystene. – Da var vi kjærester. Ferdig snakka, liksom, sier hun rett etterpå. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/p6am1w/slik-ble-trine-rein-sjekket-opp-av-lars-monsen Hva synes dere om dette sjekketrikset? Ingen tvil om at det fungerte for Lars. Anonymkode: 130af...f34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Det fungerte nok for Lars fordi Trine allerede var head over heels i han.. Anonymkode: c94b6...bb9 18
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Mulig det fungerte fordi han kjente henne og det gikk inn i hennes humoristiske sans eller noe. Var de vilt fremmede før? Hadde ikke fungert på meg. Definitivt ikke hvis jeg aldri hadde møtt mannen før.. Anonymkode: c4b91...f01 12
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det fungerte fordi han kjente henne og det gikk inn i hennes humoristiske sans eller noe. Var de vilt fremmede før? Hadde ikke fungert på meg. Definitivt ikke hvis jeg aldri hadde møtt mannen før.. Anonymkode: c4b91...f01 Nei, hun var ute på byen med venninner og ringte og ba han komme. De hadde egentlig en avtale dagen etter. Så de var vel i en "datingfase". Anonymkode: 092b9...71a 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 Klassisk #metoo dette. Men Rein er ei skikkelig dame, så hun ble selvsagt ikke krenket, men heller sjarmert i senk. Anonymkode: 24aa6...a6c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Når man allerede dater så er jo det der helt innafor. Blir man støtt av noe sånt fra den man allerede dater så bør man avslutte det hele for da er det ikke noen gnist der. Anonymkode: b8da8...720 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Klassisk #metoo dette. Men Rein er ei skikkelig dame, så hun ble selvsagt ikke krenket, men heller sjarmert i senk. Anonymkode: 24aa6...a6c Kan ikke sammenlignes med MeToo, Trine Rein og Lars Monsen kjente hverandre fra før og visste at begge likte hverandre, de datet/var på flørtern og hadde vært det over tid. Med folk man allerede har en seksuell relasjon med fra før er det helt innafor, MeToo handler om trakassering i upassende sammenhenger der man ikke har en seksuell relasjon fra før. Anonymkode: c9dc5...f58 24
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 Jeg hadde blitt utrolig overrasket om noen/date hadde gjort dette på meg. Hadde aldri falt meg inn at dette var en greie. Bra det fungerte for dem da Anonymkode: 25786...a34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #9 Skrevet 24. januar 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Nei, hun var ute på byen med venninner og ringte og ba han komme. De hadde egentlig en avtale dagen etter. Så de var vel i en "datingfase". Anonymkode: 092b9...71a Da var det jo langt fra sjekking... Anonymkode: 2494f...2d2 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #10 Skrevet 24. januar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Trine Rein beskriver hvordan hun ble sjekket opp av Lars Monsen. – Så kommer han med to drinker og gir til meg, én i hver hånd. Deretter stiller han seg bak meg, så kommer det bare to bjørnelabber frem her og krrrf! sier Rein og visualiserer Monsens håndbevegelser med å legge sine egne hender over brystene. – Da var vi kjærester. Ferdig snakka, liksom, sier hun rett etterpå. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/p6am1w/slik-ble-trine-rein-sjekket-opp-av-lars-monsen Hva synes dere om dette sjekketrikset? Ingen tvil om at det fungerte for Lars. Anonymkode: 130af...f34 Sååå Trine er ikke så smart 🙂 Anonymkode: 4a511...593 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #11 Skrevet 24. januar 2019 Syns TS burde tatt med hele episoden. Når hun ringer han fordi hun ikke kan vente med å treffe han til dagen etter så var det jo allerede en ganske så sterk kjemi mellom dem, da er det mye man kan gjøre som man ikke kunne gjort ellers. For alt vi vet kan de allerede ha hatt sex. "– Vi var på et utested. Egentlig hadde jeg laget en avtale med Lars dagen etter, men så kunne jeg ikke dy meg. Jeg ringte han og spurte om han hadde lyst til å komme. Én time senere sto han der, forteller Trine Rein i programmet. – Så kommer han med to drinker og gir til meg, én i hver hånd. Deretter stiller han seg bak meg, så kommer det bare to bjørnelabber frem her og krrrf! sier Rein og visualiserer Monsens håndbevegelser med å legge sine egne hender over brystene. – Da var vi kjærester. Ferdig snakka, liksom, sier hun rett etterpå." Anonymkode: 2494f...2d2 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #12 Skrevet 24. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sååå Trine er ikke så smart 🙂 Anonymkode: 4a511...593 Fordi? Jadda, mer urimelig kvinnehets og nedrakking på KG , ikke overraskende Anonymkode: c9dc5...f58 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #13 Skrevet 24. januar 2019 Hun hadde nok ikke blitt veldig imponert hvis det var første gang de møttes, vil jeg tro Anonymkode: de13c...8e0 9
Eplejuice123 Skrevet 25. januar 2019 #14 Skrevet 25. januar 2019 De var jo begge interessert i hverandre.,og vet man hvor man har hverandre og tåler litt "dårlig" humor, så funker jo dette tydeligvis 😅❤️ 3
Duftavsommerregn Skrevet 25. januar 2019 #15 Skrevet 25. januar 2019 2 timer siden, Eplejuice123 skrev: De var jo begge interessert i hverandre.,og vet man hvor man har hverandre og tåler litt "dårlig" humor, så funker jo dette tydeligvis 😅❤️ Det fungerer når man liker hverandre og kjenner hverandre, ellers ville det endre i "katastrofe" vil jeg tippe Med en ørefik og null mer kontakt. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #16 Skrevet 25. januar 2019 Ville å blitt sjarmert om det var Lars Monsen 😂🤤 Anonymkode: e20f3...82a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #17 Skrevet 25. januar 2019 På Thursday, January 24, 2019 den 6.07, AnonymBruker skrev: Klassisk #metoo dette. Men Rein er ei skikkelig dame, så hun ble selvsagt ikke krenket, men heller sjarmert i senk. Anonymkode: 24aa6...a6c Blir du "krenket" på deres vegne, kanskje ? Anonymkode: 40aa3...d36
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #18 Skrevet 26. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir du "krenket" på deres vegne, kanskje ? Anonymkode: 40aa3...d36 Han ble krenket for at ingen ble krenket xD Anonymkode: c9dc5...f58 1
oysterlover Skrevet 26. januar 2019 #19 Skrevet 26. januar 2019 Trine Rein var vel allerede tiltrukket til LM. Hun hadde allerede lyst, og da var det lov for LM å gjøre noe slikt. Hun var sikkert våt allerede. LM har som image å være en litt røff kar og da passer det bedre enn om en mer glatt type hadde gjort det. Det hadde blitt kleint. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #20 Skrevet 26. januar 2019 1 time siden, oysterlover skrev: Trine Rein var vel allerede tiltrukket til LM. Hun hadde allerede lyst, og da var det lov for LM å gjøre noe slikt. Hun var sikkert våt allerede. LM har som image å være en litt røff kar og da passer det bedre enn om en mer glatt type hadde gjort det. Det hadde blitt kleint. Sinnsykt unødvendig av deg å anta om hun var våt nedentil eller ikke. Det er en privatsak! Skikkelig ekkelt av deg å anta eller fantasere sånn som andre kvinner, men det var jaggu profilbildet og nicket ditt også! Så du er vel en av de grisene som har registrert deg her kun for å pirres av ting her på seksualdelen av forumet. Håper som andre har hatt opprop om nå at denne delen legges ned for den har begynt å tiltrekke seg altfor mange raringer og ubehagelige grenseoverskridende menn.... heh Anonymkode: c9dc5...f58 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå