AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Del Skrevet 24. januar 2019 Når det står at et hotellrom er 16 kvm , hvor mange meter den ene og andre veien er rommet da? og er det med badet , for i såfall er vel 16 kvadratmeter veldig trangt og lite?! Anonymkode: cdc24...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 24. januar 2019 #2 Del Skrevet 24. januar 2019 Kan være 4x4 feks. Inkl badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Del Skrevet 24. januar 2019 4x4 f.eks. Det er ikke superlite. Anonymkode: d860d...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Del Skrevet 24. januar 2019 4 minutter siden, mintgrønn skrev: Kan være 4x4 feks. Inkl badet Er du sikker på at det er INKLUDERT badet? Hvordan er det plass til dobbeltseng og badekar på det hotellrommet da på 4 meter i bredden? 😮 Høres sinnsykt lite ut. Anonymkode: cdc24...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 24. januar 2019 #5 Del Skrevet 24. januar 2019 Ikke helt sikker nei, men jeg hadde plass til en dobbelseng på 8 kvadrat så det går nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 24. januar 2019 #6 Del Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når det står at et hotellrom er 16 kvm , hvor mange meter den ene og andre veien er rommet da? og er det med badet , for i såfall er vel 16 kvadratmeter veldig trangt og lite?! Anonymkode: cdc24...d0f Hvor langt er ett tau med volum på 10 liter? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Del Skrevet 24. januar 2019 Et rom på 16 kvm er langt ifra lite for norske boliger. De fleste soverommene er mellom 9 og 15 kvm. En dobbeltseng er 1,8x2,2 m og tar ca. 4 kvm av arealet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Del Skrevet 24. januar 2019 16 kvm er alle variabler som ganget sammen blir 16. Ergo kan rommet for så vidt være 2 meter bredt og 8 meter langt. Min sønn sitt rom er 16 kvm, og han har mer enn nok plass. Du skal jo bare sove der, så du klarer deg utmerket på 16 kvm. Og ja, jeg tipper det inkluderer badet. Anonymkode: d3fe1...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #9 Del Skrevet 24. januar 2019 Det er for å unne meg en helg med luksus... Til et vanlig opphold tenker jeg 16 kvm kan være ok, men for å ha en "wow opplevelse" på hotell med fint rom, er det ikke litt lite? Skjønner ikke hvordan et bad me badekar kan få plass i tillegg til stort fint rom ? Men har ingenting å sammenligne med Anonymkode: cdc24...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #10 Del Skrevet 24. januar 2019 Kan flere med erfaringer komme med innspill? Har som sagt ingenting å sammenligne med.... Står mellom å oppgradere rom til noe større, eller ta dette på 16 kvm. Anonymkode: cdc24...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #11 Del Skrevet 25. januar 2019 Er det ikke bilder av rommene på hotellets nettside, det burde jo gi et visst inntrykk. Anonymkode: 09fb8...cde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #12 Del Skrevet 25. januar 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Er du sikker på at det er INKLUDERT badet? Hvordan er det plass til dobbeltseng og badekar på det hotellrommet da på 4 meter i bredden? 😮 Høres sinnsykt lite ut. Anonymkode: cdc24...d0f Kan være 8x2, eller 3x5,33 etc. Anonymkode: bb2d0...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #13 Del Skrevet 25. januar 2019 Jeg har en studioleilighet som er i det området. Vil si det er helt greit om det ikke er overmøblert, det blir fort trangt og rotete med mye ting og tang. Anonymkode: 92b2b...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #14 Del Skrevet 25. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er for å unne meg en helg med luksus... Til et vanlig opphold tenker jeg 16 kvm kan være ok, men for å ha en "wow opplevelse" på hotell med fint rom, er det ikke litt lite? Skjønner ikke hvordan et bad me badekar kan få plass i tillegg til stort fint rom ? Men har ingenting å sammenligne med Anonymkode: cdc24...d0f Skal du ha luksus bør du oppgradere til suite. Da har du gjerne en sofagruppe, stor seng og komfortabelt bad samt balkong. 😉 Anonymkode: 6e558...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #15 Del Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bilder av rommene på hotellets nettside, det burde jo gi et visst inntrykk. Anonymkode: 09fb8...cde Jo men de er jo eksperter på å få rom til å se større ut enn de er med vidvinkel kamera... Noen som er kjent med den størrelsen og kan si hvor god plass de har/hva de får plass til? Kun seng og evn skrivebord i enden av senga skjønner jeg, men skjønner ikke hvordan badet med badekar også skal kunne være inkludert i de 16 m2, hvis det bare er 4 x 4 m Anonymkode: cdc24...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #16 Del Skrevet 25. januar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du ha luksus bør du oppgradere til suite. Da har du gjerne en sofagruppe, stor seng og komfortabelt bad samt balkong. 😉 Anonymkode: 6e558...a1d En mellomting fra trangt og smått til suite 😛 Anonymkode: cdc24...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #17 Del Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En mellomting fra trangt og smått til suite 😛 Anonymkode: cdc24...d0f Er forskjell på suiter også. 😉 Anonymkode: 6e558...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #18 Del Skrevet 25. januar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du ha luksus bør du oppgradere til suite. Da har du gjerne en sofagruppe, stor seng og komfortabelt bad samt balkong. 😉 Anonymkode: 6e558...a1d Tragisk når folk tilbringer ferien på hotellet... Anonymkode: cd238...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 25. januar 2019 #19 Del Skrevet 25. januar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det står at et hotellrom er 16 kvm , hvor mange meter den ene og andre veien er rommet da? og er det med badet , for i såfall er vel 16 kvadratmeter veldig trangt og lite?! Anonymkode: cdc24...d0f Kvadratmeter har benevningen m^2 = m*m. Så 16m^2 er alle kombinasjoner av to retninger som gir 16 når de multipliseres med hverandre. Men det er nærliggende å tro at det er noe sånt som 3.5m*4.5m (ca 16m^2), 4m*4m eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #20 Del Skrevet 25. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo men de er jo eksperter på å få rom til å se større ut enn de er med vidvinkel kamera... Noen som er kjent med den størrelsen og kan si hvor god plass de har/hva de får plass til? Kun seng og evn skrivebord i enden av senga skjønner jeg, men skjønner ikke hvordan badet med badekar også skal kunne være inkludert i de 16 m2, hvis det bare er 4 x 4 m Anonymkode: cdc24...d0f Ta en telefon eller send en epost til hotellet og spør, da vel. Anonymkode: 8c04e...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå