Gjest manic Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Gutten min klager alltid over deodoranten sin, og nå tenkte jeg at jeg skulle være snill å kjøpe enn god deodorant til ham Noen som har noen knallgode tips? Vanligvis bruker han sånn billig rema-deo eller sånn dyr parfyme-deo, begge deler er like dritt :-? Er vichy sin bra? har de deo for menn forresten?
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Biotherm sin er kjempebra, i følge mannen. Ellers har han testet Clarins, men den ble stående urørt i skapet. Begge lukter nøytralt. Vichy har vel en deo for menn, men jeg har bare sett en stift? :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Anbefaler Cosmica som du får kjøpt på apoteket!
Gjest manic Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Thænk ju!! Nå skal han nok snart få lukte blomster igjen! :dagensrose: ...synes litt fersk mannesvette kan lukte godt jeg, ikke sånn treningsvette da :dagensrose:
Gjest manic Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Er det fint der? ....i Roma? Eller er det en Deo ?
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Roma er vel enda en av de parfyme-deoene, som passer for den som ikke svetter så mye, eller bruker den parfymen...
Cupcake Skrevet 8. april 2005 #9 Skrevet 8. april 2005 Min kjære sverger til Hugo Boss No.1 stick (den sorte). Koster ca. 175,- på parfymeri. Den er veldig bra, og han lukter godt hele dagen.
Zille Gad Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Biotherm sin er kjempebra, i følge mannen. :klø: Skriver under på at Bioherm er bra. Jeg bruker bare denne sorten, the best there is. Prøv den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå