AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Vil gjerne kjenne stempelet helt i bånn uten at det gjør vondt. Noen som har forslag til stilling/teknikk? Anonymkode: 68682...8cd
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Min mann har veldig stor. Det jeg merker er det gjør vondt når han treffer bunnen dersom jeg er anspent. Trikset for at det ikke skal gjøre vondt er å virkelig slappe av. Da går det i alle stillinger. Tok meg litt tid å klare å slappe godt nok av i doggy, men nå klarer jeg det også. Anbefaler derfor at han tar det helt rolig til du er trygg og avslappet i forhold til at han går i bunnen. Anonymkode: 8b7f2...564
liten og god Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann har veldig stor. Det jeg merker er det gjør vondt når han treffer bunnen dersom jeg er anspent. Trikset for at det ikke skal gjøre vondt er å virkelig slappe av. Da går det i alle stillinger. Tok meg litt tid å klare å slappe godt nok av i doggy, men nå klarer jeg det også. Anbefaler derfor at han tar det helt rolig til du er trygg og avslappet i forhold til at han går i bunnen. Anonymkode: 8b7f2...564 MIn er heldigvis ikke så stor.
liten og god Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 46 minutter siden, liten og god skrev: MIn er heldigvis ikke så stor. Takk for innspill. Den med doggy må prøves. Har hørt at den kommer langt inn da?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne kjenne stempelet helt i bånn uten at det gjør vondt. Noen som har forslag til stilling/teknikk? Anonymkode: 68682...8cd Skal du kjenne stempelet helt i bånn så skrur du ut tennpluggen og stikker fingern nedi hullet. For dieselmotorer er det samme prosedyre men der må innsprøytnings dysen ut først 😉 Anonymkode: 780e1...dc0 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Ride, ride ranke er best! Anonymkode: 68682...8cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå