Gå til innhold

stempelet i bånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne kjenne stempelet helt i bånn uten at det gjør vondt. Noen som har forslag til stilling/teknikk?

Anonymkode: 68682...8cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har veldig stor. Det jeg merker er det gjør vondt når han treffer bunnen dersom jeg er anspent. Trikset for at det ikke skal gjøre vondt er å virkelig slappe av. Da går det i alle stillinger. Tok meg litt tid å klare å slappe godt nok av i doggy, men nå klarer jeg det også. 

Anbefaler derfor at han tar det helt rolig til du er trygg og avslappet i forhold til at han går i bunnen. 

Anonymkode: 8b7f2...564

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har veldig stor. Det jeg merker er det gjør vondt når han treffer bunnen dersom jeg er anspent. Trikset for at det ikke skal gjøre vondt er å virkelig slappe av. Da går det i alle stillinger. Tok meg litt tid å klare å slappe godt nok av i doggy, men nå klarer jeg det også. 

Anbefaler derfor at han tar det helt rolig til du er trygg og avslappet i forhold til at han går i bunnen. 

Anonymkode: 8b7f2...564

MIn er heldigvis ikke så stor.

Skrevet

Stå litt på skeiva i doggy, det kan funke 😊

Skrevet
46 minutter siden, liten og god skrev:

MIn er heldigvis ikke så stor.

Takk for innspill. Den med doggy må prøves. Har hørt at den kommer langt inn da?

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil gjerne kjenne stempelet helt i bånn uten at det gjør vondt. Noen som har forslag til stilling/teknikk?

Skal du kjenne stempelet helt i bånn så skrur du ut tennpluggen og stikker fingern nedi hullet. For dieselmotorer er det samme prosedyre men der må innsprøytnings dysen ut først 😉 

Anonymkode: 780e1...dc0

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ride, ride ranke er best!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...