Gå til innhold

Flere som savner kroppen til eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen hadde den diggeste kroppen jeg har sett. Fantaserer fortsatt om henne når jeg onanerer. Nå var hun klin gæren så forholdet måtte avsluttes.

Flere som savner kroppen til eksen?

Anonymkode: bd385...71b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg nok. Dog er det sent 90-tallsutgaven av den dama jeg savner. Lysten, kroppen, intensiteten, orgasmene....Tviler på at ting er like bra i dag, 20 år senere. Men hun var eksepsjonell!

Skrevet

Nupp. Tenker ikke over det. 

Skrevet

Nå er det ti år siden jeg var med min siste eks, men kroppene deres har jeg egentlig glemt. Vet jo ca. hvor høye, brede og formfulle de var, men greier ikke å se for meg hvordan rumpa, lårene, magen, puppene, armene så ut sånn nøyaktig. Så da savner jeg vel dem ikke noe særlig heller.

Anonymkode: e7700...f3e

• Liker 8
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte. Siste eksen min var den deiligste jeg hatt, men han også var/er klin gæren så avslutta forholdet etter nok turbulens.

Virkelig ufyselig menneske men kunne gjerne hatt sex med han igjen uten at følelser hadde blusset opp. Tror jeg. Heldigvis bor han på et annet kontinent så jeg slipper å møte på han.

Anonymkode: e4247...a91

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 041cc...c0d

Skrevet

Hun var en engel. Perfekt kropp, ansikt, hår og personlighet...faen..

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Han fikk ølmage de siste årene vi var sammen, og var overhodet ikke trent. Brydde meg ikke så mye da, men kjæresten min er gjennomtrent og dønn sexy uten klær, kun han jeg vil ha. 

Anonymkode: 7a105...8ab

• Liker 3
Skrevet

Ikke nå lenger, jeg er heldig som er sammen med en ganske så nett og fin dame, men jeg kjenner meg absolutt litt igjen. Det er vel ikke så rart at man savner visse ting ved noen en har vært sammen med selv om det kanskje ikke funka så bra med hele pakka....

Skrevet

Nei. Han hadde en gjennomsnittlig kropp da vi ble sammen, men forfalt veldig uti forholdet. Tok det opp med han flere ganger, men han nektet å gjøre noe med det. Jeg er en smal kvinne, så det det er ubehagelig å drukne i en manns mage... 

Har en fast sexpartner nå med god kropp. Ser for meg å tenke på den lenge etter vi har avsluttet denne type kontakt vi har. Men jeg vil ikke kalle det savn, heller begjær.

Anonymkode: d5b9d...b92

• Liker 1
Skrevet

Nei, han hadde fin kropp, men jeg blir nesten litt uvel av å tenke på å ha sex med han igjen. Jeg er ikke seksuelt tiltrukket av han lenger og sexen var uansett ikke spesielt god.

Anonymkode: 5c5d6...2b2

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Han fikk ølmage de siste årene vi var sammen, og var overhodet ikke trent. Brydde meg ikke så mye da, men kjæresten min er gjennomtrent og dønn sexy uten klær, kun han jeg vil ha. 

Anonymkode: 7a105...8ab

Har det slik selv :) 

Anonymkode: 2b475...a56

Skrevet

Ja, og sexen var eksepsjonelt god. 😣

Anonymkode: 6136b...237

Skrevet

Jeg hadde en ex som jeg bare nesten fikk pult. Vi var ikke så gamle, gjemte oss på rommet hennes, men ble avbrutt rett før penetrering. Det er 25 år siden, men jeg plages fortsatt over at vi ikke fikk gjort det. Jeg tenker på det ofte, og fantaserer ofte om det når jeg onanerer.

At vi ikke fikk flere muligheter er en annen historie...

Anonymkode: f71f0...d11

Skrevet

Ja en av dem. Hun var på landslaget i svømming og fantastisk godt trent 😍

Anonymkode: 0fd39...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...