AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Jeg poster denne muligens feil sted.. Men håper noen her kanskje har mer peiling enn meg:) Jeg har arvet noen mannsjettknapper fra Cartier. Ser på eBay at disse går for gode (men varierende) summer, og leter etter sted å få en ordentlig verdivurdering. Noen som vet hvor jeg henvender meg? Ønsker også å selge disse, men er usikker på hvordan eller hvor det burde gjøres. Noen tips?:) Anonymkode: 1b740...5ac
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gullsmed Anonymkode: 05f75...2dc Vil ikke en gullsmed bare vurdere verdi etter materialene? Verdi på Cartier vurderes jo ikke bare etter det. Anonymkode: 1b740...5ac
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 En ting er verdt det noen er villig til å gi for den. Du kan få en forsikringstakst av gullsmed, men dette er ikke nødvendigvis det samme som du kan få for mansjettknappene. Legg ut mansjettknappene for salg på finn.no eller ebay. Prøv gjerne med en høy pris, og juster den ned, om du ikke får respons. Anonymkode: 1d8f8...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vil ikke en gullsmed bare vurdere verdi etter materialene? Verdi på Cartier vurderes jo ikke bare etter det. Anonymkode: 1b740...5ac Det er umulig å gi deg et anslag på hva du vil få for mansjettknappene, men man kan fortelle deg hva de er verdt om du blir frastjålet dem. Som andre her har skrevet, du må legge dem ut for salg og ta det derfra. Anonymkode: e9048...6e8
Addie Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Blomquist nettauksjon De vurderer verdi for deg, ogkan evnt selge også. De er flinke 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå