Gå til innhold

Verdivurdering vintage Cartier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg poster denne muligens feil sted.. Men håper noen her kanskje har mer peiling enn meg:) 

Jeg har arvet noen mannsjettknapper fra Cartier. Ser på eBay at disse går for gode (men varierende) summer, og leter etter sted å få en ordentlig verdivurdering. Noen som vet hvor jeg henvender meg? Ønsker også å selge disse, men er usikker på hvordan eller hvor det burde gjøres. 

Noen tips?:)

Anonymkode: 1b740...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullsmed

Anonymkode: 05f75...2dc

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gullsmed

Anonymkode: 05f75...2dc

Vil ikke en gullsmed bare vurdere verdi etter materialene? Verdi på Cartier vurderes jo ikke bare etter det.

Skrevet

En ting er verdt det noen er villig til å gi for den. Du kan få en forsikringstakst av gullsmed, men dette er ikke nødvendigvis det samme som du kan få for mansjettknappene.

Legg ut mansjettknappene for salg på finn.no eller ebay. Prøv gjerne med en høy pris, og juster den ned, om du ikke får respons.

Anonymkode: 1d8f8...3b7

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil ikke en gullsmed bare vurdere verdi etter materialene? Verdi på Cartier vurderes jo ikke bare etter det.

Det er umulig å gi deg et anslag på hva du vil få for mansjettknappene, men man kan fortelle deg hva de er verdt om du blir frastjålet dem.

Som andre her har skrevet, du må legge dem ut for salg og ta det derfra.

Anonymkode: e9048...6e8

Skrevet

Blomquist nettauksjon :)

De vurderer verdi for deg, ogkan evnt selge også. De er flinke :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...