AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Jeg er langt nede nå. Klarer ikke leke med hunden, og er ikke så flink med han som jeg burde/pleier. Er sykmeldt så er hjemme med han mer enn til vanlig, men jeg ligger ofte bare i senga eller sofaen. Han sover hele tiden, eller tygger på bein. Vi går selvsagt turer og sånn. Men er redd for at humøret mitt smitter over på han. Idag var vi i skogen og han pleier å løpe og utforske, og siden det var en liten stund siden trodde jeg han skulle være enda mer rastløs. Men han holdt seg mest i nærheten av meg, gikk til og med rett bak meg oppe i føttene mine. Har spurt om noen kan passe på han, både på nabohjelp og Facebook- men ikke fått noen svar. Føler meg som en dårlig hundeeier og får så dårlig samvittighet. Anonymkode: 27f9c...bb2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Kan hende han prøver å trøste deg Anonymkode: 6ba50...e7a 3
Million Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Hunder er flinke til å tilpasse seg. De føler eierens humør, og ofte "demper" de seg selv for å ikke opprøre eieren. Hunder er geniale til å lese mennesker, så du skal ikke se bort fra at hunden vet du er nedfor. Men jeg tror IKKE du kan gjøre en hund deprimert av det 🙂 Det smitter ikke på den måten fra menneske til dyr. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå