Gjest motorrypa Skrevet 23. august 2002 #1 Skrevet 23. august 2002 satt akkurat å så på discovery på tven. det va om en liten ny født baby som hadde lunge problema. han va født for tidlig. 29 uker gammel.... det e jo bare et foster enda. herregud. visste ikke at så småe babyer kan overleve. å som om ikke det var nok så ble både mora å babyen testa positiv for kokain. lure på ka noen tenke. som tar stoff mens dem e gravid.. nei skjønner det ikke. håper det gikk bra med han da. motorrypa 19+6
Angel Skrevet 24. august 2002 #2 Skrevet 24. august 2002 regner med at du så Trauma?? jeg så også det.....uke 29 er tidlig, men idag finnes det mange midler til å hjelpe de små. Selv er jeg utplasert på Nyfødtavdelingen (jeg er sykepleierstudent). Nyfødtavdelingen er fro premature/for tidlig født barn. For øyeblikket har vi en liten gutt som ble født i uke 27, han veide ca 800 gram, og nå har han kjempet seg til godt over 1 kilo og det går riktig bra med ham. Men jeg synes også det er helt utrolig at de faktisk kan overleve....
Gjest motorrypa Skrevet 25. august 2002 #3 Skrevet 25. august 2002 ja det er helt rart synes nå jeg. det er jo enda bare foster når de blir født. huff. er i uke 20 nå selv. å det er ikke rare knøttet der inne. nei. håper jeg slipper å gå igjennom noe sånt med min lille engel. men det er ganske fantastisk at de kan overleve i det hele tatt når de er født så mye for tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå