AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Tok ormekur den første dagen, men igår så glemte jeg det, kom på det nå sent på kvelden, så ga han nå da, men skal jeg gi i morgen også da, og tenke at det ikke var så farlig med den ene dagen? Anonymkode: 91d40...262
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Er det påvist orm? Da må du fullføre kuren. Hør med veterinær om du skal begynne på nytt. Om det ikke er påvist orm, trenger du ikke gi i det hele tatt. Kan føre til resistens (med unntak av valpedosene) Anonymkode: fe025...e9b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det påvist orm? Da må du fullføre kuren. Hør med veterinær om du skal begynne på nytt. Om det ikke er påvist orm, trenger du ikke gi i det hele tatt. Kan føre til resistens (med unntak av valpedosene) Anonymkode: fe025...e9b Det er valpedosene, han har ikke orm Anonymkode: 91d40...262
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er valpedosene, han har ikke orm Anonymkode: 91d40...262 Da ville jeg forhørt meg med veterinær om du skal "begynne på nytt" eller bare gi siste nå Anonymkode: fe025...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå