AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Dater en fin fyr. Han er snill og en skikkelig kjernekar når vi er sammen. Har dog lagt merke til at han syter noe ekstremt. Har selv hatt mye på privaten den siste tiden (tre årene) med et dødsfall, sykdom, nok et dødsfall og samlivsbrudd som følge av utrosksap. Nå går det oppover føler jeg. Har hatt sykdom på jobb, så hatt dobbelt opp og lange skift. Så kommer daten på besøk og han surver først over hvor slitsomt det er at bilen hans lukter ekkelt etter at han kjørte noen matvarer hjem. Deretter går det i hvor irriterende det er at vaskepersonalet der han jobber trolig kastet noen greier. Deretter var det å klage over hvor dårlig den nye mobilen hans er og hvor vonde de nye skoene er. Det han avslutter med er å si før han går at han er skikkelig sliten kl 21.00 etter langhelg på fjellet med familien Begynte å tenke over at han i kanskje ca 80 %, av tiden han snakker, surver over noe i en monoton og survete stemme. Det er så mye negativt også har han egentlig lite å klage over. Greit å surve litt, men balanser det med litt positivt også da...er min oppfatning. Lurer på om dette kan bli en utfordring. Anonymkode: 61483...b6c 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Sikket bare en uvane. Bare å snakke med han om det. Anonymkode: 3f356...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Kanskje lurt å prøve å gi en positiv kommentar tilbake, eller bare føre samtalen videre over på noe annet. Hadde han fortsatt å klage, hadde jeg definitivt revurdert relasjonen. Surve, btw? Hva slags uttrykk er det? Anonymkode: 008ee...cc7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå