Gå til innhold

Hvor vanlig er det at jenter selger seksuelle effekter? Moralsk forkastelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som gjør det; selger bilder/videoer av seg selv og brukte truser?

Syns det er himla sært, og håper det tilhører sjeldenhetene. Setter store spørsmålstegn ved det moralske spørsmålet ved slikt, og vi kan absolutt kalle det en underkategori av "å selge seg". Man selger ikke kroppen direkte, men samtidig selger man seksuelt ladede effekter av seg selv til andres forlystelse. 

Jeg er mann og fikk nettopp tilbud om bilder, videoer mot penger fra en pen, ung jente på et forum (ikke her). Jeg sa bare "nei takk, ikke interessert", og det virket nesten som om hun ble sur. Trodde hun at alle menn er så desperate at de betaler for noen skarve bilder.. For meg er det fullstendig turn-off, fordi jenta driter i meg og vil egentlig bare ha penger. Bilder kan man finne overalt på nettet. Trenger da ikke betale for det, og det føles ikke mer personlig å få bilder direkte fra noen. Det er noe annet å føle at noen er tiltrukket av deg på ordentlig.

Jeg kan ikke skjønne at noen gjør dette, men for noen går penger foran etikk og moral..

Anonymkode: cbd44...e88

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var ulovlig å selge brukte truser.

Anonymkode: 6dddd...803

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde det var ulovlig å selge brukte truser.

Anonymkode: 6dddd...803

Hvorfor i alle dager skulle det være ulovlig å selge? Eneste i den kategorien som ikke er lov er å kjøpe sex. 

Anonymkode: 69563...a5f

• Liker 6
Skrevet

Er faktisk drit mange som betaler penger for bilder da men det er gjerne de som vil ha en mer ekte relasjon til en jente og ikke bare finne noe random på nettet som er tatt for fem år siden. De føler seg spesielle av at bildene er tatt bare for dem og mange utvikler et bånd til de jentene dem får bilder av og betaler mer og mer. For noen menn handler det om manglende oppmerksomhet ellers i hverdagen og for andre menn handler det om makt. 
Vi lever i en kapitalistisk verden så det er forståelig at mange vil ha lettjente og faktisk trenger penger for å overleve. Om du vil begynne å rakke ned på det moralske aspektet så er det kjøperne du må rette skylden på som synes det er innafor å kjøpe jenter og intime, private greier som det. 

Anonymkode: c5d2a...26d

• Liker 4
Skrevet

Syns også det er patetisk. Kvinner som ikke duger i samfunnet som må selge sin egen verdighet.

Det er på en måte prostitusjon. Det å selge ta et naken bildet av seg selv for så og selge det til menn på nett er prostitusjon

Prostitusjon er rett og slett å selge seksuelle tjenester.

Det er rett og slett patetisk. Men ingenting forundrer meg nå i 2019

Jenter gjemmer seg jo under "eskorte" Og "sugarbaby", selv om vi alle vet det er å være prostituert

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, stardust75 skrev:

Syns også det er patetisk. Kvinner som ikke duger i samfunnet som må selge sin egen verdighet.

Det er på en måte prostitusjon. Det å selge ta et naken bildet av seg selv for så og selge det til menn på nett er prostitusjon

Prostitusjon er rett og slett å selge seksuelle tjenester.

Det er rett og slett patetisk. Men ingenting forundrer meg nå i 2019

Jenter gjemmer seg jo under "eskorte" Og "sugarbaby", selv om vi alle vet det er å være prostituert

Her tar du helt feil. For alt du vet så er disse jentene leger, sykepleiere, advokater, departementsrådgivere eller utdanner seg til det, kanskje også bidrar til samfunnet med frivillig arbeid så du kan ikke hevde at de ikke duger i samfunnet. 
Prostitusjon er å selge sex. Bilde er ikke sex. 
Jeg sier ikke jeg er fan av at jenter gjør det men nok en gang er det jentene som blir angrepet her når det faktisk er mennene som er patetiske og kjøper det og ser på jentene som horer. Hvorfor retter du ikke frustrasjonen og hatet ditt til dem i stedet? 

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her tar du helt feil. For alt du vet så er disse jentene leger, sykepleiere, advokater, departementsrådgivere eller utdanner seg til det, kanskje også bidrar til samfunnet med frivillig arbeid så du kan ikke hevde at de ikke duger i samfunnet. 
Jeg sier ikke jeg er fan av at jenter gjør det men nok en gang er det jentene som blir angrepet her når det faktisk er mennene som er patetiske og kjøper det og ser på jentene som horer. Hvorfor retter du ikke frustrasjonen og hatet ditt til dem i stedet? 

det er din drøm, men det stemmer ikke. kvinner gjør dette for å tjene letttjente penger , fordi de mest sannsynelig ikke duger ellers i samfunnet. Kvinner som har en vanlig jobb tjener mer enn nok penger til å ikke gjøre noe slikt. )0 prosent av de som selger trusene sine osv er unge jenter tidlig i 20 årene, enten uten jobb eller med dårlig betalt jobb

beklager, men ingen leger hverken prostituerer seg eller selger trusene sine, hvor naiv er du ?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er mest patetisk? selge sex eller kjøpe?

selge selvfølgelig, ta imot penger for at en gubbe på 60 kan gjøre det han vil med deg.

ikke alle menn har lett for å få sex, og sex er et behov alle har

det som er patetisk er gifte menn som kjøper horer bak ryggen på dama, eller menn som betaler en tusenlapp for å sniffe på truser, altså herregud. virkelig spesielle tenningsmønster noen har. ellers har jeg ingen problemer med det.

selger du sex, er sugarbaby eller eskorte, ja da kaller vi en spade for en spade. da er du en hore

• Liker 3
Skrevet

Synes det virker patetisk å kjøpe, men er forsiktig med å dømme hva andre tenner på. For meg høres det i hvertfall mest ekkelt ut.

Men skjønner veldig godt de som selger. Her er det lettjente penger å hente, gjerne i en periode av livet hvor inntekten er både lav og ustabil.

Anonymkode: 6cf09...963

• Liker 3
Skrevet

Dette gjør de jo, fordi det er stor etterspørsel fra menn. Men selvfølgelig, det er kvinnen som er den grusomme, som selger seg selv. Mannen som går ut og kjøper et annet menneske, han er det ikke noe galt med. For en fantastisk verden dere lever i. 

Jeg som kvinne har flere ganger, fått tilbud av menn, om sex mot betaling. Ikke noe jeg ønsker. 

Anonymkode: 88c95...3a8

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, stardust75 skrev:

det er din drøm, men det stemmer ikke. kvinner gjør dette for å tjene letttjente penger , fordi de mest sannsynelig ikke duger ellers i samfunnet. Kvinner som har en vanlig jobb tjener mer enn nok penger til å ikke gjøre noe slikt. )0 prosent av de som selger trusene sine osv er unge jenter tidlig i 20 årene, enten uten jobb eller med dårlig betalt jobb

beklager, men ingen leger hverken prostituerer seg eller selger trusene sine, hvor naiv er du ?

Å kom igjen 'a. Prøv å argumentere uten å trekke inn "statistikk" du finner på i farta.

Anonymkode: 91cab...a22

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, stardust75 skrev:

Det er vanlig at studenter prostituerer seg for å spe på studielånet. Dette er ikke samfunnets bunnslam, slik du liker å fremstille det, men normalt oppegående jenter og gutter, med et annet syn på sex og kropp enn det du har. Eldre  mennesker som deg skjønner bare ikke greia. 

Anonymkode: b11b1...2cf

• Liker 8
Skrevet
3 hours ago, stardust75 said:

Tror du alle kvinner har godt betalte jobber selv om vi liksom bor i rike Norge?? MANGE i Norge har faktisk uskyldig mistet jobbene sine på grunn av nedleggelse av bedrifter og arbeidsplasser ( godt betalte jobber) og ikke alle får dagpenger eller aap. Hvor FAN naiv er du??? Ikke prøv diskuter dette med meg.....jeg står i denne situasjonen selv. At du påstår at folk er udugelige er det frekkeste og mest nedrige jeg har hørt på lang tid. Men tilbake til trusene....Du tror vel at det er menn uten damer som kjøper truser også da?? 

Anonymkode: 1df7d...fec

• Liker 4
Skrevet

Ser for meg at kjæresten deres har brukt noen av trusene for å dekke etterspørselen :fnise:

Vil ikke kalle å selge/kjøpe brukte truser moralsk forkastelig, men heller talentløst.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, stardust75 skrev:

Kildehenvis påstandene dine. 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du alle kvinner har godt betalte jobber selv om vi liksom bor i rike Norge?? MANGE i Norge har faktisk uskyldig mistet jobbene sine på grunn av nedleggelse av bedrifter og arbeidsplasser ( godt betalte jobber) og ikke alle får dagpenger eller aap. Hvor FAN naiv er du??? Ikke prøv diskuter dette med meg.....jeg står i denne situasjonen selv. At du påstår at folk er udugelige er det frekkeste og mest nedrige jeg har hørt på lang tid. Men tilbake til trusene....Du tror vel at det er menn uten damer som kjøper truser også da?? 

Altså du klarer fint. Til å med som kassejobb på rimi og leve greit. Klarer du ikke det så har du luksusproblemer. De fleste har en jobb med bedre lønn forresten

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja de fleste er single enstøinger som har lite kontakt med kvinner og har et merkelig tenningsmønster

Skrevet

Hvis noen menn er villige til å betale penger for en brukt dametruse, så skjønner jeg godt at de ungene kvinnene som ser markedet i dette, er villige til å tjene på det. De trenger jo ikke engang å møte mennene de selger til om de ikke vil. Ser at noen forteller at de (kvinnene) får ekstra betalt om de leverer de brukte trusene til "kundene" personlig. Det bør man vel være forsiktig med å gjøre, men ellers.... er noen villig til å kjøpe det, så hvorfor ikke selge det? Det skader jo ingen.

Anonymkode: 8f674...5b8

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vanlig at studenter prostituerer seg for å spe på studielånet. Dette er ikke samfunnets bunnslam, slik du liker å fremstille det, men normalt oppegående jenter og gutter, med et annet syn på sex og kropp enn det du har. Eldre  mennesker som deg skjønner bare ikke greia. 

Anonymkode: b11b1...2cf

Hvor har du det fra? En meget merkelig påstand.

Anonymkode: 094c3...547

• Liker 3
Skrevet

😌første gang jeg er enig med stardust faktisk, damer , dere har nådd et nytt lavmål. Nå selger dere brukte bestemortruser på tinder også😂 fikk meg en god latter da jeg sjekka tinder isted

Screenshot_20190124-150645_Tinder.jpg

Anonymkode: 3b59f...85b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...