AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Del Skrevet 23. januar 2019 Klarer ikke bestemme meg for hunderase når jeg skal kjøpe hund. Min cavalier var aldri syk, men hører folk si at rasen har mye helseproblemer. Er det en hunderase som ligner av gemytt, men har lite helseproblemer? PS. Jeg vet lite om hunderaser. Anonymkode: 20302...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslogs Skrevet 24. januar 2019 #2 Del Skrevet 24. januar 2019 Synes det kommer an på de "standard" kravene hunden/du har. Hvis du kan snevre det inn med å besvare disse spørsmålene, blir det ofte lettere for oss å hjelpe deg: Har størrelse på hunden noe å si? Cavalierstørrelse, labradorstørrelse, eller Leonberger-type? Aktivitetsbehov: Hvor mye utegang har du å tilby hunden? Plass til å løpe fritt, eller bor du i by hvor eneste tissemulighetene fort blir fortauskanten? Enkelte hunderaser trenger også mye hjernetrim. Driver du jakt, eller andre aktiviteter som passer for hund? Agility, lydighetsaktiviteter, lange turer i fjellet med teltovernatting? Pelsstell: Liker du/kommer du til å opprettholde pelsstell dersom hunden trenger dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Del Skrevet 25. januar 2019 Ta en test på canis.no Anonymkode: 54be1...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 25. januar 2019 #4 Del Skrevet 25. januar 2019 Eller du kan sjekke her: https://www.nkk.no/rasevelger/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaga Skrevet 25. januar 2019 #5 Del Skrevet 25. januar 2019 Kanskje tibetansk spaniel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå