Gå til innhold

Yoga DVD - Noen tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kikker på Yoga DVD'er på blant annet play.com. Det skulle gjerne være mest fokusert på tøyning og avslapping og ikke asthonga-/poweryoga (i allefall ikke til å begynne med.) Er det noen som har noen å anbefale? Eller kanskje det er noe annet enn yoga jeg er ute etter? Noe mindre anstrengede? Får man i det hele tatt noen utbytte av DVD'er og bøker, eller er det et must og gå på kurs for å lære?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har gått på kurs gjennom Yogafit. Utrolig bra, det var kurs for å bli instruktør. Har kjøpt meg DVD men ikke sett på den ennå. Ville vært med på noen timer først tror jeg...

Se på

www.yogafit.com

Skrevet

Takk for tilbakemelding, men jeg tror ikke instruktørkurs er noe for meg i allefall, men de har kanskje andre kurs også.

Ellers ingen som har en DVD å anbefale? Har også vurdert en bok istedet for DVD. Håper noen vil dele erfaringer, med DVD'er eller bøker. Godt eller dårlig?

Gjest andrea ikke innlogget
Skrevet

jeg lurer faktisk paa det samme. Tenkte jeg skulle ta meg en tur paa biblioteket og se om de ikke har noen dvd'er med forskjellige yoga-former. Dessuten skal jeg pröve en Hatha-yoga time neste uke. Har du vaert borti det? Skal visst gaa mest paa avslapning/avspennig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja Yogafit har DVD er på sin hjemmeside. Utrolig dyktige folk. Kjøp en "basic Yoga DVD".

De kjører ikke kurs her i Norge.

Treningssentre har jo vanligvis yogatimer, iallefall her i byen. Det er en god start!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...