Malou Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Jeg kikker på Yoga DVD'er på blant annet play.com. Det skulle gjerne være mest fokusert på tøyning og avslapping og ikke asthonga-/poweryoga (i allefall ikke til å begynne med.) Er det noen som har noen å anbefale? Eller kanskje det er noe annet enn yoga jeg er ute etter? Noe mindre anstrengede? Får man i det hele tatt noen utbytte av DVD'er og bøker, eller er det et must og gå på kurs for å lære?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Jeg har gått på kurs gjennom Yogafit. Utrolig bra, det var kurs for å bli instruktør. Har kjøpt meg DVD men ikke sett på den ennå. Ville vært med på noen timer først tror jeg... Se på www.yogafit.com
Malou Skrevet 7. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2005 Takk for tilbakemelding, men jeg tror ikke instruktørkurs er noe for meg i allefall, men de har kanskje andre kurs også. Ellers ingen som har en DVD å anbefale? Har også vurdert en bok istedet for DVD. Håper noen vil dele erfaringer, med DVD'er eller bøker. Godt eller dårlig?
Gjest andrea ikke innlogget Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 jeg lurer faktisk paa det samme. Tenkte jeg skulle ta meg en tur paa biblioteket og se om de ikke har noen dvd'er med forskjellige yoga-former. Dessuten skal jeg pröve en Hatha-yoga time neste uke. Har du vaert borti det? Skal visst gaa mest paa avslapning/avspennig.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Ja Yogafit har DVD er på sin hjemmeside. Utrolig dyktige folk. Kjøp en "basic Yoga DVD". De kjører ikke kurs her i Norge. Treningssentre har jo vanligvis yogatimer, iallefall her i byen. Det er en god start!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå