Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp gått til innkjøp av en slik lue, jeg har hatt lyst på en slik en lenge og datt tilfeldigvis over en som passet hodet mitt på salg, luen minner meg mye om morfar som er pensjonert sjøman og jeg beundret alltid lua hans når jeg var mindre.

Men jeg ser mange snakker ned om denne type hodeplagg og synes dem ser fæle ut? Altså jeg går med hva jeg vil og bryr meg egentlig fint lite om hva folka synes, men bare av ren nysgjerrighet? Er de virkelig så fæle? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som et kostyme?

Anonymkode: 5dfae...b2f

• Liker 2
Skrevet

Hvordan ser en sånn lue ut?

Anonymkode: cfce6...825

• Liker 1
Skrevet

De synes jeg ikke noe om, beklager.. 

Anonymkode: 10d04...358

• Liker 1
Skrevet

Har du bilde av denne luen? 

Skrevet (endret)

Ikke nøyaktig denne jeg har men... Den er vel dessverre mest kjent som bloggerlua😒 Hater navnet, liker lua

7104022F-E883-4329-923C-27C675B1849B.jpeg

Endret av Thjelp
Skrevet

Med mindre du skal bruke den på sjøen, så ser du ut som cbes rævedilter ja. Grusom lue. 

Anonymkode: 6f4d4...681

• Liker 4
Skrevet

Kjempetøff. Bruk den. 

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Kan gå hvis du har en stil som passer til den. Må si jeg synes sånne er veldig vanskelig å få til å passe sammen med andre klær.

Skrevet

Ja, fordi det er en slags «uniform» vi forbinder med sjømenn, ser det så rart ut når vanlige folk går rundt med den og fuskepels og stiletter.... som om dama i gata plutselig skulle style på seg en Felleskjøpdress for cafetur på lørdag, eller en kokkehatt, eller vernesko, eller hvite hansker. 

Anonymkode: 92cba...fdd

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er urstygge. Det har jeg ment hver gang de har vært framme i motebildet. 

Anonymkode: 0e3f5...ead

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi det er en slags «uniform» vi forbinder med sjømenn, ser det så rart ut når vanlige folk går rundt med den og fuskepels og stiletter.... som om dama i gata plutselig skulle style på seg en Felleskjøpdress for cafetur på lørdag, eller en kokkehatt, eller vernesko, eller hvite hansker. 

Anonymkode: 92cba...fdd

Har aldri sett en sjømann som har brukt noe sånt de siste 30 åra..

"Uniformen" idag er oransj overall og regnklær,med private klær under.

Anonymkode: 7f127...82d

• Liker 1
Skrevet
På 23.1.2019 den 21.25, Thjelp skrev:

Jeg har nettopp gått til innkjøp av en slik lue, jeg har hatt lyst på en slik en lenge og datt tilfeldigvis over en som passet hodet mitt på salg, luen minner meg mye om morfar som er pensjonert sjøman og jeg beundret alltid lua hans når jeg var mindre.

Men jeg ser mange snakker ned om denne type hodeplagg og synes dem ser fæle ut? Altså jeg går med hva jeg vil og bryr meg egentlig fint lite om hva folka synes, men bare av ren nysgjerrighet? Er de virkelig så fæle? 

jeg synes de er skikkelig fine på middelaldrende menn. Jo eldre jo bedre egentlig. På unge damer? Not so much

Anonymkode: 630bf...60c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...