Thjelp Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Jeg har nettopp gått til innkjøp av en slik lue, jeg har hatt lyst på en slik en lenge og datt tilfeldigvis over en som passet hodet mitt på salg, luen minner meg mye om morfar som er pensjonert sjøman og jeg beundret alltid lua hans når jeg var mindre. Men jeg ser mange snakker ned om denne type hodeplagg og synes dem ser fæle ut? Altså jeg går med hva jeg vil og bryr meg egentlig fint lite om hva folka synes, men bare av ren nysgjerrighet? Er de virkelig så fæle?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Ser ut som et kostyme? Anonymkode: 5dfae...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Hvordan ser en sånn lue ut? Anonymkode: cfce6...825 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 De synes jeg ikke noe om, beklager.. Anonymkode: 10d04...358 1
Thjelp Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2019 (endret) Ikke nøyaktig denne jeg har men... Den er vel dessverre mest kjent som bloggerlua😒 Hater navnet, liker lua Endret 23. januar 2019 av Thjelp
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 Med mindre du skal bruke den på sjøen, så ser du ut som cbes rævedilter ja. Grusom lue. Anonymkode: 6f4d4...681 4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. januar 2019 #9 Skrevet 24. januar 2019 Kan gå hvis du har en stil som passer til den. Må si jeg synes sånne er veldig vanskelig å få til å passe sammen med andre klær.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #10 Skrevet 24. januar 2019 Ja, fordi det er en slags «uniform» vi forbinder med sjømenn, ser det så rart ut når vanlige folk går rundt med den og fuskepels og stiletter.... som om dama i gata plutselig skulle style på seg en Felleskjøpdress for cafetur på lørdag, eller en kokkehatt, eller vernesko, eller hvite hansker. Anonymkode: 92cba...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #11 Skrevet 24. januar 2019 Jeg synes de er urstygge. Det har jeg ment hver gang de har vært framme i motebildet. Anonymkode: 0e3f5...ead
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #12 Skrevet 24. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, fordi det er en slags «uniform» vi forbinder med sjømenn, ser det så rart ut når vanlige folk går rundt med den og fuskepels og stiletter.... som om dama i gata plutselig skulle style på seg en Felleskjøpdress for cafetur på lørdag, eller en kokkehatt, eller vernesko, eller hvite hansker. Anonymkode: 92cba...fdd Har aldri sett en sjømann som har brukt noe sånt de siste 30 åra.. "Uniformen" idag er oransj overall og regnklær,med private klær under. Anonymkode: 7f127...82d 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 På 23.1.2019 den 21.25, Thjelp skrev: Jeg har nettopp gått til innkjøp av en slik lue, jeg har hatt lyst på en slik en lenge og datt tilfeldigvis over en som passet hodet mitt på salg, luen minner meg mye om morfar som er pensjonert sjøman og jeg beundret alltid lua hans når jeg var mindre. Men jeg ser mange snakker ned om denne type hodeplagg og synes dem ser fæle ut? Altså jeg går med hva jeg vil og bryr meg egentlig fint lite om hva folka synes, men bare av ren nysgjerrighet? Er de virkelig så fæle? jeg synes de er skikkelig fine på middelaldrende menn. Jo eldre jo bedre egentlig. På unge damer? Not so much Anonymkode: 630bf...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå