Gå til innhold

Smarte løsninger på klestørking i lite hus.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi bor i et lite hus og har riktignok to bad, men de er små. Med tre barn/ungdommer blir det mye klesvask så klesstativet er framme hele tiden. Så langt tørker vi klær i kjellerstua, men barna blir større og jeg kunne tenke meg å pusse opp kjellerstua og  lage det bedre for dem og ikke  minst slippe å se på det hersens klesstativet hele tiden. Da har jeg bare badet/vaskerommet igjen. Det er ikke så stort (inneholder badekar, vask toalett og vaskemaskin) og det må helst være mulig å bruke badet selv om det tørkes klær der så det kan ikke ta hele gulvplassen. Finnes det supersmarte og lite plasskrevende klesstativ (som ikke koster flesk) som kan ta mange klesplagg? Det er helt uaktuelt å bore i flisveggen for å feste klessnorer fra vegg til vegg over badekaret. Føler meg kjempekravstor, men jeg kan da ikke være den eneste som ikke har god plass og helst vil slippe å se på klesstativ utenfor badet?

Anonymkode: 07cd4...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Invister i en god tørketrommel. De nyere modellene kan tørke de fleste klær uten at de ødelegges, noen av dem har også ulltørkeprogram 

Anonymkode: fc84b...40e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke der lite lurt å tørke så mye klær innendørs? Det gir dårligere inneklima og i verste fall grobunn for sopp og drit. Vår tørketrommel tømmer vannet i tett rør rett i sluken og man kan tromle ALT. Vi tromler både ull og sportsklær.

Anonymkode: ad8b1...9c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke der lite lurt å tørke så mye klær innendørs? Det gir dårligere inneklima og i verste fall grobunn for sopp og drit. Vår tørketrommel tømmer vannet i tett rør rett i sluken og man kan tromle ALT. Vi tromler både ull og sportsklær.

Anonymkode: ad8b1...9c0

Det er ikke alltid så godt klestørkevær i vårt våte, forblåste og kalde land..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk å bruke en luftavfukter. Da tørker klærne mye, mye fortere. Og inneklimaet blir mye bedre. 

Anonymkode: 2dee5...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stålstang/ gardinstang frå vegg til vegg på begge bad. Der henger jeg klær som kan tørkes på kleshenger, evt andre klær jeg slenger over stanga. Små kleshengere til barna har jeg fra Ikea.

Anonymkode: abb94...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...