Gå til innhold

Har lite kontakt mellom datene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet i 6 måneder og ses ca en gang i uka. Mellom datene har vi lite kontakt. Vi sender bare en snap i løpet av en dag og ellers er det lite. Spurte om vi ikke kunne ha mitt mer kontakt, men det var ikke så viktig for han.

Med eksen snakket jeg hver dag og av og til snakket vi i flere timer( litt ekstremt, men var alltid hyggelig)  før vi flyttet sammen, så dette er litt uvant. 

Lurer nesten på om han egentlig ikke er forelsket eller interesert i meg

Anonymkode: 15fa3...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da antar jeg at du vil at han skal være aktiv. Det er det mange kvinner ikke forstår. De forventer hele tiden at mannen skal være på hele tiden og så skal de selv vente og holde på med sitt. It takes two to tango. Kanskje skal du ta iniativ selv ved å sende å ikke spørre om det bare. Hadde jeg datet ei og hun hadde tekstet til meg så hadde jeg blitt minst like aktiv tilbake.

Anonymkode: 79ca6...fa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere i det heltatt snakket om å bli kjærester? 6 måneder er lenge og han virker ikke forelsket, kan jo tenkes at han bare vil ha en selskapsdame eller pulevenn og ikke noe ordentlig forhold

Anonymkode: 0add2...f41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i eksakt samme situasjon, datet 6 mnd, og jeg ønsker mer kontakt mellom hver gang vi ses (1-2 ganger i uka).. Vi skriver litt på messenger gjennom dagen, noen ganger er det tilfredsstillende mye, andre dager er jeg helt fortvilet over lite respons.. Har konfrontert han flere ganger, ingenting bedrer seg. Han bedyrer å være veldig forelsket i meg, og det er hjerter og savner deg osv i meldingene, men får bare en generell følelse av at det er lite interesse for min hverdag, og lite interesse for å inkludere meg i hans hverdag.. 

Anonymkode: e2be7...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i eksakt samme situasjon, datet 6 mnd, og jeg ønsker mer kontakt mellom hver gang vi ses (1-2 ganger i uka).. Vi skriver litt på messenger gjennom dagen, noen ganger er det tilfredsstillende mye, andre dager er jeg helt fortvilet over lite respons.. Har konfrontert han flere ganger, ingenting bedrer seg. Han bedyrer å være veldig forelsket i meg, og det er hjerter og savner deg osv i meldingene, men får bare en generell følelse av at det er lite interesse for min hverdag, og lite interesse for å inkludere meg i hans hverdag.. 

Anonymkode: e2be7...077

TS her. Ja, slik jeg også føler det. Mangler den intelektuelle kompabiliteten, direkte oversatt. Veldig frustrerende å måtte møte andre for å få tilfredsstilt dette behovet når det er en partner som egentlig skal fylle den rollen. 100 andre ting jeg liker med mannen, men dette føles ikke godt nok. Har tatt der opp selv, og da er det bra en kort stund, men så er det tilbake til i det samme sporet.

Anonymkode: 15fa3...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med en slik mann. Gikk 11 mnd ca og jeg orket ikke mer. Lite nærhet, oppmerksomhet og ingen prat om framtid. Han også hadde mange positive sider men å bli ignorert konstant er ikke et godt forhold for meg i lengden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...