Gå til innhold

Er det greit å tisse i dusjen?  

1 stemme

1. 1. Er det greit å tisse i dusjen?

• Ja
      15
    • Nei
      31
    • Det har jeg ikke tatt stilling til
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Viktig og vanskelig spørsmål, med mange muligheter for prinsipiell diskusjon.

Uten at jeg skap påberope meg noen fasit, vil jeg nok si at det tross alt er viktigere å dusje tissen enn å få lov til å tisse i dusjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Uten at jeg skal påberope meg noen fasit, vil jeg nok si at det tross alt er viktigere å dusje tissen enn å få lov til å tisse i dusjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke det fryktelig grisete for de andre som benytter dusjen da?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg ville i hvert fall ikke likt å prøve å vaske meg ren i et pissoar...

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk inntrykk at det her dreide seg om å gå til dusjen og pisse der hvis doet var opptatt... Det blir noe HELT annet enn å late vannet mens man står og dusjer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja detter gjelder stilling i sudjen uten at man dusjer selv i øyeblikket. Enig at det er litt mer husreint p pisse mens man står og dusjer slik at det blir vasket helt ut i løpet av dusjen.

- De som ikke klarer å holde det inni seg før kamp, gidder ikke å stå i kø. Vi hadde 100 kroner i bot for det i fjor, men i år dropper vi det. Tom Nordlie ville ikke at alle skulle stå i kø. "Da får dere faen meg gå i dusjen", sa han, forklarer Lars Martin Engerdal.
Gjest Anonymous
Skrevet

huff der ble det krøll gitt . Jeg mente "tissing i dusjen"

Skrevet

Jeg er generelt negativ til pissing andre steder enn på toalett, pissoar, eller muligens gjemt bak en busk!

Gjest gjest1
Skrevet

Ehem, burde nok lest linken før jeg svarte :oops:

Så utrolig ekkelt!

Skrevet
Er det greit å tisse i dusjen?

Nei, det er det ikke!!!! :o

Selv om man er tøff fotballgutt....

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er generelt negativ til pissing andre steder enn på toalett' date=' pissoar, eller muligens gjemt bak en busk![/quote']

Tiss på gaten eller i busker stinker no' jævlig etter en stund

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er greit å tisse i dusjen om man står og dusjer, men ikke om man tisser uten å ha vann stående på som skyller ut skikkelig. Å bruke den som regulært pissoar - nei takk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen urinering i min dusj i allefall :sjarmor:

Skrevet

Uten at jeg skap påberope meg noen fasit, vil jeg nok si at det tross alt er viktigere å dusje tissen enn å få lov til å tisse i dusjen.

:ler:

Enig!

Jeg synes ikke man skal tisse i dusjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror INGEN damer tisser i dusjen, og ALLE damer synes det er ekkelt. Overraskende nok har jeg snakket med en del menn som innrømmer at de har tisset i dusjen, vel og merke under dusjing. Jeg måtte nokså sjokkert erfare at min egen mann har tisset i dusjen vår... det man ikke vet har man ikke så veldig vondt av :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er jente og jeg tisser en sjelden gang i dusjen. Min egen dusj da, ikke offentlig. Hvorfor er det så innmari æsj og fysj?

Har jeg først begynt å dusje, og kjenner at jeg burde vært på do, så har jeg ikke lyst å gå ut i det kaldere baderommet og etterlate meg så mye rennende vann på gulv og dosete at jeg må tørke opp etterpå.

Sålenge vannet renner (tross alt er jeg i starten av en dusjing) så blir det godt spylt bort.

Hadde jeg hatt samboer synes jeg det er verre med tissesprut på gulvet rundt doen, enn at han tisset i dusjen mens han dusjet (forutsetning).

Hvorfor er dere så påtatt fisefine her?

Skrevet

Jeg er så gammel at jeg husker de gamle utslagsvaskene, de hvite med blå kant av gummi. Kanskje noen har noe sånt på kjøkkenet ennå? Mange menn brukte den som pissoar, på kjøkket. også damer, dersom det var kaldt og langt til utedoen.

Urin er ikke farlig eller urent. Å tisse mens man dusjer er helt greit for meg, hvorfor skulle det ikke være det?

Til dem som ikke synes det er ok: HVOR skal du vaske drittungen, je mener den lille gullungen som har bæsjet på seg? i oppvaskkummen? Eller i toalettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...