AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Hei, dama har vært gravid i 17 uker og hun har nå ikke lenger sexlyst. Jeg skjønner henne litt og har heller ikke lyst på vaginal sex. Men jeg har flere ganger spurt om hun kan suge meg. Dette har hun ikke hatt lyst til. Det jeg lurer på er er det virkelig så vanskelig å suge kjæresten når man er gravid? Selv synes jeg sex er viktig uavhengig av graviditeten og kjenner at jeg blir gretten når jeg ser hvor lenge jeg må gå uten å få meg noe. Er jeg urimelig som ønsker sex eller er det hun som er urimelig som ikke gidder å ha sex med meg? Fint om bare damer som har vært gravide svarer. Anonymkode: 76d57...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Slapp nå litt av herregud. Jeg er gravid i uke 32 og har hatt lyst hele veien, men pga hormoner så er det ikke alle som har lyst. Hva skal hun gjøre da? Tvinge seg til å suge deg? Ro deg ned! Anonymkode: dca65...01d 3
Mann29hordaland Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Hei. Vi har 1 unge og Nr2 på vei. Hadde ingen problemer med sex i første svangerskapet med dama 😊 hadde sex siste gang 2 dager før fødsel. Når eg dama straks 16uker på vei og vi knuller og koser oss nett som vanlig 😊 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 Har 2 barn. Begge gangene har lysten uteblitt, men har gitt han sex og sugd han jeg. Men det går litt lengre mellom hver gang, enn når jeg ikke var gravid. Det gikk også fortere for han, så begge er fornøyde 😀 Anonymkode: dccff...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #5 Skrevet 23. januar 2019 Å suge når jeg ikke har lyst, gjør meg kvelm og uvel. Det legger en enda større demper på sexlysten. I tillegg slet jeg med ubehag og småkvalme helt til uke 20. Jeg hadde heldigvis en mann som forsto at å gro frem barnet vårt ikke vare bare bare og som lot meg styre sexlivet som jeg ønsket. Hadde han.presset på med sexspm.og vist at han var misfornøyd, tror jeg at jeg ville mistet tenningen helt på han. Jeg hadde forbundet han med "han egoisten som.ikke hadde forståelse for at å bære frem barn ikke er en dans på roser", og sexlivet vårt og følelsene mine for han ville mest sannsynlig aldri kommet tilbake. Anonymkode: 431bc...86f 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #6 Skrevet 23. januar 2019 Er i uke 39 nå, og lysten min har kommet og gått veldig. Men vi har uansett hatt jevnlig sex, og nå mot slutten når jeg rett og slett ikke greier å finne en stilling jeg orker å holde ut i (annet enn å ligge på siden med han bak meg) så prøver jeg å suge ham av og til i hvert fall. Det gjør meg bare glad når han nyter noe jeg gjør, så det har ikke vært noe problem. Men jeg skjønner jo at det ikke er like festlig for alle kvinner, vi er forskjellige. Anonymkode: 02ad8...191 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå