Gå til innhold

sort man lite utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en sort mann en stund som jeg har hatt god kjemi med, grunnen til dette var at jeg ønsket meg en mann som var stor neden til.

Når vi endelig skulle ha sex for første gang så oppdaget jeg skuffelsen, og usikker på hva jeg skal gjøre, valgte han da jeg ønsket noe stort, usikker på om jeg skal lete videre etter han med rette utstyret, eller er det bare en myte om at de er store? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice try...

Anonymkode: 7a911...e3a

• Liker 3
Skrevet

Gjennomsnitlig har afrikanere større penis , men det fins alltid unntak så man er ikke garantert det selv om man velger en afrikansk mann dessverre. 

Anonymkode: 46592...9b2

• Liker 2
Skrevet

Svarte er ikke mye større en hvite bare litt, men de er i snitt mye større slappe slik at folk tror de er mye større enn de er ved å se i dusjen etc, asiatene er håpløse både slappe og stive ^_^

Anonymkode: 04fdd...065

• Liker 2
Skrevet

Det må være skikkelig kjipt å være sort mann med liten eller middels penis. Alle forventer jo en 20x20 cm når buksa går ned. Når buksa går ned hos en hvit mann og det ramler frem en liten penis, er det liksom greit. Man forventer uansett ikke noe kjempestort.

Anonymkode: bff40...a09

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Ann Christin, mod

Skrevet

Du ser etter ett stort kjønnsorgan og ikke kjæreste med andre ord. Fin ei du

• Liker 4
Skrevet

Hester med sort man pleier å ha noen kjempekuker. Så dette er nok uvanlig.

Se der ja. Ser av innlegget at det var en skrivefeil og at det var en mann det var snakk om...

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, carmen81 skrev:

Er det så vanskelig for deg å forstå at det ikke nødvendigvis ikke kan henge sammen? Vi er mange som ser etter kjæreste, men hvor stort kjønnsorgan er et must. Det betyr ikke at man bare ser etter kjønnsorganet herregud

• Liker 1
Skrevet

Afrikanske menn har ca 0,5 cm lenger penis, enn hvite menn. Så det utgjør en veldig liten forskjell.

Anonymkode: 22d8b...d3f

• Liker 1
Skrevet

Kun en myte at svarte menn  har større pikk. 

Anonymkode: 30270...091

• Liker 1
Skrevet

Den største målte penisen sitter på en hvit mann. Jonah Falcon med 34 cm. Men han har en slags sykdom som gjør at penisen aldri sluttet å vokse. Noe genetisk feil. Så dokumentaren om han. Han hadde 24 cm i en alder av 14. Akkurat som noen kan bli ekstremt høye og ikke slutter å vokse. 

Anonymkode: a42f2...05d

Skrevet
18 timer siden, carmen81 skrev:

Man er ikke en dårlig person fordi man ikke vil ha kjæreste :P Det er mange som bare vil ha sex, og ikke noe forhold.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Afrikanske menn har ca 0,5 cm lenger penis, enn hvite menn. Så det utgjør en veldig liten forskjell.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun en myte at svarte menn  har større pikk. 

Anonymkode: 30270...091

LOL feil. Gjennomsnittet er 7 cm større https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3748444/Erect-penis-sizes-compared-world.html

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal ta turen ned til regnskogen i Afrika, for der går alle sammen naken. Så slipper du flere skuffelser.

Anonymkode: 53fc1...293

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkar! Du skjønner ikke artikkelen du linker til.

Anonymkode: 9dde9...3de

Stakkar, du kan ikke noe fakta du! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

LOL feil. Gjennomsnittet er 7 cm større https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3748444/Erect-penis-sizes-compared-world.html

For det første må du lære deg å lese. I følge denne linken har norske menn peniser fra 14,7 cm lengde, og afrikanske menn fra 16 cm lengde. Langt ifra 7 cm forskjell. 

Så var det kildekritikk da. Hvor mange menn sin penis lengde har de undersøkt? Sånne undersøkelser kan man påvirke, og få det resultatet man selv ønsker. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første må du lære deg å lese. I følge denne linken har norske menn peniser fra 14,7 cm lengde, og afrikanske menn fra 16 cm lengde. Langt ifra 7 cm forskjell. 

Så var det kildekritikk da. Hvor mange menn sin penis lengde har de undersøkt? Sånne undersøkelser kan man påvirke, og få det resultatet man selv ønsker. 

Fra det landet med lavest gjennomsnitt til det landet med høyest gjennomsnitt er det 7 cm forskjell. 

Hvor mange menn de har undersøkt vet jeg ikke men vet fra mitt arbeid med immigranter at det er ganske, var spesielt på 2000 tallet og før vanlig at gutter i 20 årene ble innkalt til "kontroll" hos hvit lege i Afrika hvor penisen ble målt, og dessverre veldig mange av guttene og mennene misbrukt seksuelt av disse hvite eldre legene som skulle finne ut penisstørrelsen dems. Beklageligvis har det foregått i veldig mange ti-år med påskudd av at de må på helsesjekk. Har funnet en del om dette på nettet også og det er visst videor som svirrer på ulovlige overgrepsfora til og med. Forferdelig trist, de kommer til legen med tillitt om helsesjekk og blir seksuelt misbrukt men tror at det er sånn det skal være å være på "proff helsesjekk" og skjønner ikke før senere hva det er de ble utsatt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...