AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Noen med erfaringer,bivirkning,annet å dele før jeg evt begynner med denne? Har opptil 4 dager på rad med auramigrene. Anonymkode: 1286d...5dc
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Fungerte flott i mange år før de mistet virkningen. Lite til ingen bivirkninger. Anonymkode: 3e059...589
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Jeg går på dette fordi jeg hadde høyt blodtrykk, men det har for meg fungert veldig bra som forebyggende mot migrene. Jeg hadde ikke aura bare intens hodepine, lysskyhet, noe kvalme osv, anfallene varte vanligvis 2-14 timer. Har mye mindre hodepine generelt og har ikke hatt noen store anfall siste året som jeg har brukt medisinen, bare 2-3 mindre. Har ikke merket noen bivirkninger. Anonymkode: b4055...4a0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 Atacand har generelt lite bivirkninger. Hadde ikke vært redd for å begynne på de. Anonymkode: fa8c3...eed
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Bivirkninger: Redusert potens og lettere å bli slapp om man kjører veldig på. Samme med fjellturer feks, vanskelig å nå max trykk i gangen, er akkurat som at hjertet nektes å nå sjette gir på et vis. I begynnelsen ble jeg svimmel når jeg reiste meg opp, akkurat som i tenårene. Ellers fin alene, verre i kombo med andre medisiner. Brukte dem forebyggende mot migrene før jeg faktisk fikk høyt blodtrykk. Ble forøvrig migrenefri med Atacand Plus, Albyl-E og adhd-medisin, så det var en del som skulle på plass og forklares før man klarte ta det vonde ved rota. Vet enkelte som anstrenger pannen mye (myser mot sola) får botox i panna med god effekt. Anonymkode: 3b909...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå