AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Jeg er litt frustrert og litt forvirret. Vi forlovet oss i romjula. Vi ble da enige om å finne ringer i januar. Da januar kom foreslo han å vente til neste lønning som da var for en uke siden. Vi planla å kjøpe de lørdagen som var. Han var sliten og ville ikke ut av huset så vi tenkte å gjøre det i morgen etter jobb. På søndag hadde vi en stor krangel, den største vi noensinne har hatt, men vi har ordnet opp og alt er like fint som før. For litt siden spurte han om vi ikke kunne vente med ringene litt da han ikke har råd nå. Vi har nå ingen fastsatt dag. Jeg forstår ikke dette. Vi skal betale 50/50 hver og han hadde jo råd på lørdag? I tillegg tjener han mye mer enn meg og jeg har jo råd. Begynner å lure på om han tviler og at krangelen har påvirket dette. Kanskje han aldri ville fra starten av, selv om han fikk tårer i øynene og sa at det var det fineste jeg kunne gjort da jeg fridde og at han absolutt ville dele livet sitt med meg. Er skikkelig skuffet og såret nå, ikke fordi ringene betyr så mye, men fordi jeg er usikker på om han egentlig vil ha meg for alltid. Anonymkode: 04295...8d0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Du har en god grunn for å være usikker på det du skriver i siste setning. Med tanke på antall skilsmisser som skjer her i landet: Vil det være verdt å gå gjennom det? Hilsen gift kvinne. Anonymkode: 825ad...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå