AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Del Skrevet 23. januar 2019 har kommunisert litt med en kvinne de siste dagene på tinder, og vi har hatt god kontakt. for meg er det helt naturlig å snakke åpent om seksuelle preferanser. like naturlig som all hverdagslig prat. jeg skrev rett ut at hvis vi møttes, så ville jeg at hun skal tisse rett ned i gapet mitt så jeg kan drikke «henne». Da drikker jeg hennes nektar. Jeg synes dette er en vakker , intim og flott handling som to mennesker med affeksjon for hverandre kan gjøre. Hun ble direkte sint, og kalte meg en ekkel og pervers gris og at jeg var frekk som kom med dette. Er ikke dette å overreagere? jeg er jo bare ærlig om hva jeg vil hun skal gjøre med meg. er så tåpelig når hun og andre skal mene at jeg tråkker på deres grenser bare fordi jeg skriver det jeg vil de skal gjøre. så nå står jeg ikke høyt i kurs. hvordan ville dere reagert da? jeg kommer alltid med dette etter at kommunikasjonen har «satt seg litt.» mao ikke så langt ut i samtalen. men mange kvinner er pripne og fine på det. Anonymkode: 250a1...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 23. januar 2019 #2 Del Skrevet 23. januar 2019 Mye mulig du ville oppnådd høyere suksessrate på fetlife, nakenprat, e.l.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Del Skrevet 23. januar 2019 Nei det er ikke å overreagere. Hva du vil er en ting, men å skrive det til en du ikke har møtt viser bare hvor frekk du er som tror at hun er interessert i for det første sex med deg , også noe fetisj greier som få driver med. Hadde blitt forbanna selv for det er usmakelig og respektløst av deg. Om ikke denne tråden er kødd så burde du skaffe deg litt sosiale antenner vel Anonymkode: a7ef2...ca8 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Del Skrevet 23. januar 2019 🤮 Anonymkode: 43b72...016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #5 Del Skrevet 23. januar 2019 Da var ikke hun din prinsesse. Anonymkode: 1561f...f8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 23. januar 2019 #6 Del Skrevet 23. januar 2019 Selvfølgelig reagerer hun. Dersom dette er noe du tenner på så kan du i det minste vente med å si det til du har møtt dama. Greit å være naturlig om sexuelle preferanser, men man trenger ikke glemme sosialintellegensen i samme slengen 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. januar 2019 #7 Del Skrevet 23. januar 2019 Du er ikke så dum at du ikke vet at det er en seksuell preferanse de færreste ville like. Så hvorfor driver du og kaster det over fremmede kvinner du aldri har møtt en gang? Det er jo nødt til å gå galt, og skremme bort de aller fleste. Slutt med det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #8 Del Skrevet 23. januar 2019 🤢 Anonymkode: a74c9...ebe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 23. januar 2019 #9 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, Million skrev: Du er ikke så dum at du ikke vet at det er en seksuell preferanse de færreste ville like. Så hvorfor driver du og kaster det over fremmede kvinner du aldri har møtt en gang? Det er jo nødt til å gå galt, og skremme bort de aller fleste. Slutt med det. Er det ikke like greit å få avklart dette tidlig, da? Så slipper begge parter å kaste bort tid på noe de ikke er spes interessert i.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #10 Del Skrevet 23. januar 2019 Skriv i Tinderprofilen din at du liker wetsex. Så slipper du å kaste bort din egen og andres tid. Anonymkode: 3e18e...1cc 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #11 Del Skrevet 23. januar 2019 1 minutt siden, Oppgitt78 skrev: Er det ikke like greit å få avklart dette tidlig, da? Så slipper begge parter å kaste bort tid på noe de ikke er spes interessert i.. Jo, greit nok. Men da må du gå inn på forum/treffsteder på nettet for dem som har veldig spesielle fetisjer. Jeg tror minst 99% av kvinnene på vanlige datingsider vil synes at det å tisse inn i munnen til noen er bare motbydelig. Anonymkode: c15bd...6be 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 23. januar 2019 #12 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, greit nok. Men da må du gå inn på forum/treffsteder på nettet for dem som har veldig spesielle fetisjer. Jeg tror minst 99% av kvinnene på vanlige datingsider vil synes at det å tisse inn i munnen til noen er bare motbydelig. Anonymkode: c15bd...6be Ikke helt uenig med deg der.. Jeg nevnte vel det samme til Ts, litt tidligere i tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #13 Del Skrevet 23. januar 2019 det er egentlig bare greit å si det og skrive om det til henne og andre. da slipper man slikt «hemmelighetskremmeri» og annet spill. kan dere ikke bare si at dere ikke vil gjøre det da - i stedet for all sjikane og aggresjon over at jeg vil involvere henne i det som er så fint. altså dere som sender sinte meldinger over slikt på tinder. Anonymkode: 250a1...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #14 Del Skrevet 23. januar 2019 Dette må bare være tull. Anonymkode: f0890...ecd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 23. januar 2019 #15 Del Skrevet 23. januar 2019 Det handler om hvordan det legges frem for min del. Hadde ikke blitt sur om noen hadde fortalt meg at de liker wetsex, men hadde de begynt å legge ut i det vide og det brede om at de vil drikke tisset mitt, så hadde jeg blitt irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #16 Del Skrevet 23. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror minst 99% av kvinnene på vanlige datingsider vil synes at det å tisse inn i munnen til noen er bare motbydelig. er ikke dere som skal drikke det da. Anonymkode: 250a1...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 23. januar 2019 #17 Del Skrevet 23. januar 2019 Jeg hadde slettet deg tvert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #18 Del Skrevet 23. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må bare være tull. nei. jeg synes bare at mange kvinner er for raske med å kaste folk i søppelet bare for at vi er ærlige og åpne om det vi vil de skal gjøre med oss. Anonymkode: 250a1...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #19 Del Skrevet 23. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: nei. jeg synes bare at mange kvinner er for raske med å kaste folk i søppelet bare for at vi er ærlige og åpne om det vi vil de skal gjøre med oss. Anonymkode: 250a1...b12 Her har du problemet. Hvorfor redusere kvinner til seksuelle gjenstander som bare skal gjøre det dere vil? Det kan du ærlig talt ikke forvente og en holdning om at hun vil det bare fordi du vil det er frekk og kvinneundertrykkende Anonymkode: a7ef2...ca8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #20 Del Skrevet 23. januar 2019 Jeg har ikke preferanse for wetsex, men jeg hadde ikke blitt sint om noen kom med et slikt ønske. Jeg hadde blitt satt ut og ikke helt visst hva jeg skulle svare og hvordan jeg skulle ta dette videre. Men sint hadde jeg ikke blitt. Da skaper man jo skam over den andre. Anonymkode: 39625...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå