Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun mente håret mitt så gusjegrønt ut etter jeg hadde farget det selv for ca 3 uker siden. Har mellomblondt naturlig, som regel bleket/stripet det, men nå sist fatget jeg det mørkere for å min naturlig farge mer frem. Det var kanskje ikke så pent i nederst på tuppene, men jeg synes det så greit ut ellers. 

Farger håret som regel hjemme pga pris og resultat/dårlig erfaring fra tidligere frisørbesøk. Men så til saken. Frisøren var litt påståelig og mente jeg burde gjøre noe med det gusjegrønne. Jeg lot meg dessverre overtale. Brått (føltes sånn) står hun der med blekemiddel. Hun skal tydeligvis stripe håret mitt/balayage. Jeg ble litt paff, tenkte mer med på en annen farge enn slik sterk kost for håret mitt. 

Så. Nå i etterkant har håret mitt vært så tørt og slitt og helt umulig. Til og med dratt ut gummihår eller hva jeg skal kalle det. Aldri skjedd etter farging/bleking hjemme. Jeg kjøpte også en (megadyr) kur som jeg har brukt to ganger etter besøket, men merker ingen virkning. Snarere tvert i mot. Håret er som sagt tørt og livløst. Var IKKE sånn før. Det kosta meg føkkings 3000 kr også. Måtte bare få det ut. Hun gjorde noe jeg lett kunne fått til hjemme. Altså. Jeg må tilbake å klage, men gleder meg ikke. Kommer sikkert til å nekte for hele greia og skylde på meg. Måtte bare få det ut. Noen tanker om dette? 

Anonymkode: 4c102...e33

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag og få tilbake pengene + erstatning. Deretter ville jeg gått til en annen frisør for klipping av håret,  for å få en finest  mulig frisyre samtidig som de fjerner det nederste og ødelagte håret.

Anonymkode: 04868...806

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klag og få tilbake pengene + erstatning. Deretter ville jeg gått til en annen frisør for klipping av håret,  for å få en finest  mulig frisyre samtidig som de fjerner det nederste og ødelagte håret.

Anonymkode: 04868...806

Hvordan skal jeg klare å få tilbake pengene? 

Skrevet

Håret mitt virker veldig tørt første par ukene etter jeg har stripet det (bayalage) men det har aldri blitt gummi.. Du bør som nevnt over klage og be om erstatning, også må det antagelig klippes. 

Som krisehjelp bør du fortsette å kure håret, ha helst kuren i håndkle-tørt hår, de har lite effekt i gjennomvått hår, og bruk gjerne en god hårolje etter hver gang du dusjer.

Anonymkode: b18e0...742

• Liker 3
Skrevet

Er så forbanna nå.

• Liker 1
Skrevet

Etter farging skal man alltid bruke en god hårkur , og etter bleking er det veldig viktig at du kjøper en fuktgivende hårkur og bruker 2 ganger i uka. Kan anbefale Kerastase 

Anonymkode: 263ef...f2d

• Liker 1
Skrevet

PS: To ganger gir ingen forskjell, du må bruke det fast over tid og vil merke sunnere hår igjen om 4-6 uker med kuring

Skrevet

Husk at frisøren og andre ser håret ditt fra en annen vinkel enn deg og lyset på badet ditt er ikke nødvendigvis det lyset som gir riktig fargeinntrykk av håret ditt i dagslys og annet lys sett fra andres ståsted. Trokke du kan kreve pengene igjen her , hun har jo bare hjulpi deg

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at frisøren og andre ser håret ditt fra en annen vinkel enn deg og lyset på badet ditt er ikke nødvendigvis det lyset som gir riktig fargeinntrykk av håret ditt i dagslys og annet lys sett fra andres ståsted. Trokke du kan kreve pengene igjen her , hun har jo bare hjulpi deg

Ok, Einstein. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter farging skal man alltid bruke en god hårkur , og etter bleking er det veldig viktig at du kjøper en fuktgivende hårkur og bruker 2 ganger i uka. Kan anbefale Kerastase 

Men å bleke et hår som er ihjel-bleka og nylig farga? Hvor profesjonelt er det av en frisør? 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håret mitt virker veldig tørt første par ukene etter jeg har stripet det (bayalage) men det har aldri blitt gummi.. Du bør som nevnt over klage og be om erstatning, også må det antagelig klippes. 

Som krisehjelp bør du fortsette å kure håret, ha helst kuren i håndkle-tørt hår, de har lite effekt i gjennomvått hår, og bruk gjerne en god hårolje etter hver gang du dusjer.

Anonymkode: b18e0...742

Takk for tips!

Skrevet

Huff så irriterende!!

Dette er nøyaktig hvorfor jeg aldri tørr å dra til frisør.. er så mange som ikke er flinke! Hvor langt hår har du? Får du tatt litt av lengden uten at det er krise? 

Sympatiklem til deg❤️

Anonymkode: eaee3...e85

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men å bleke et hår som er ihjel-bleka og nylig farga? Hvor profesjonelt er det av en frisør? 

Du gikk jo dit fordi du var misfornøyd med hjemmefarginga eller hvorfor gikk du dit i det hele tatt hvis du ikke ville ha noe hjelp???????? Det er ikke skadelig å farge håret 2 ganger på tre uker ved et engangstilfelle så lenge du følger opp med god hårkur de neste ukene. 
Du høres veldig sutrete og bortskjemt ut ! 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du gikk jo dit fordi du var misfornøyd med hjemmefarginga eller hvorfor gikk du dit i det hele tatt hvis du ikke ville ha noe hjelp???????? Det er ikke skadelig å farge håret 2 ganger på tre uker ved et engangstilfelle så lenge du følger opp med god hårkur de neste ukene. 

Ro ned egga 🤣😂 les innlegget på nytt og pust ut. Namaste💆🏽‍♀️🙇🏽‍♀️

• Liker 3
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 24.1.2019 den 3.20, AnonymBruker skrev:

Enig med deg her faktisk. Altså det var nok ingen som tvang henne.... 

Anonymkode: 6117a...e04

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg her faktisk. Altså det var nok ingen som tvang henne.... 

Du også er vel oppegående nok til å forstå at jeg ikke mente tvang bokstavelig talt? Men når hun gjentatte ganger sa at håret mitt var så gusjegrønt og ikke fint, så følte jeg meg tvunget eller at jeg måtte gjøre NOE? Rister på hodet over noen folk, ass. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du også er vel oppegående nok til å forstå at jeg ikke mente tvang bokstavelig talt? Men når hun gjentatte ganger sa at håret mitt var så gusjegrønt og ikke fint, så følte jeg meg tvunget eller at jeg måtte gjøre NOE? Rister på hodet over noen folk, ass. 

Rister på hodet av sånne sutretryner som deg også, fy faen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rister på hodet av sånne sutretryner som deg også, fy faen. 

Ok. God bedring. Hvorfor komme inn i en tråd å være så uhyggelig? Jeg var misfornøyd med håret mitt etter et frisørbesøk, kom deg videre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...