Gå til innhold

Selge billetter, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et par billetter til en konsert jeg ikke kan dra på, og har funnet noen som vil kjøpe de. Jeg vet derimot ikke hvordan det hele foregår? Skal vedkommende sende penger først? Skal jeg sende billettene? Sender jeg bilettene på mail? De er kjøpt på ticketmaster. 

Jeg er klar over at jeg ikke kan selge de til høyere pris, før noen sier noe om det.

Anonymkode: dd1ef...f26

Skrevet

Dytt

Skrevet

Hvordan du sender billettene kommer jo an på om det er elektroniske billetter eller på papir. 
Skal det sendes pr post kan det sendes i postoppkrav. Om du vil ha pengene før du sender avgårde billettene, eller om du sender før du har pengene er noe du blir enig med kjøper om. 

Anonymkode: 6d67f...871

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan du sender billettene kommer jo an på om det er elektroniske billetter eller på papir. 
Skal det sendes pr post kan det sendes i postoppkrav. Om du vil ha pengene før du sender avgårde billettene, eller om du sender før du har pengene er noe du blir enig med kjøper om. 

Anonymkode: 6d67f...871

Jeg har billettene elektronisk ja. Hva er lurest å gjøre? Bare sende de som pdf?

Skrevet

Send de bare videre på e-post etter at pengene er mottatt, evt print ut og send i postoppkrav. 

Anonymkode: 77e7f...873

Skrevet

Ville tatt imot penger først. Men hvis kjøper er i tvil kan dere bli enige om en ordning. Jeg skulle kjøpe en dyr vare av en på finn, og betalte halvparten før han sendte den, og halvparten når varen var mottatt og sjekket. Fungerte veldig greit. 

Anonymkode: 2ae8c...f51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...