Gå til innhold

Lett å få jobb som dagmamma?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer dette. Er utdannet innenfor helse. Ønsker å være dette på fulltid, evt deltid. Ved deltid kan jeg ta ekstravakter (for bedre lønn). 

Er 25 år. Har ingen barn. Har passet litt barn før og er vant med barn i familien. 

Hvordan er lønnen? 

Anonymkode: 4b9cd...f49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vanlige er vel kontantstøtten pluss barnehagepris om jeg ikke tar feil.

Anonymkode: b607d...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå via en av disse sidene så er hele opplegget mye ryddigere. :tommelopp:

13000+ barnevaktjobber!

7800+ dagmammajobber!

Vi hjelper foreldre med å komme i kontakt med dagmamma, barnevakt og Au pair i hele Norge!

Finn barnepass slik du ønsker det

Usikker på lønnen MEN foreldre får kun kontantstøtte i 11måneder av barnets liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontantstøtten (7500) pluss det en barnehageplass koster (2990). Evt litt mer hvis du skal dekke mat. Så må nok passe flere barn hvis du tenker at det er det du skal leve av

Endret av Wilma89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok heller gått for en dagmamma som hadde egne barn. Da er personen vant til å ha ansvar for ett barn 8-9 timer per dag,å hadde likt at sønnen min hadde ett barn å være med.

Anonymkode: faa98...780

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok heller gått for en dagmamma som hadde egne barn. Da er personen vant til å ha ansvar for ett barn 8-9 timer per dag,å hadde likt at sønnen min hadde ett barn å være med.

Anonymkode: faa98...780

Helt enig. Det føles mye tryggere for foreldrene. Man bør kanskje være mor selv, ja. 

Anonymkode: 1b9b9...9ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det føles mye tryggere for foreldrene. Man bør kanskje være mor selv, ja. 

Anonymkode: 1b9b9...9ab

Mange bhg pedagoger og spes pedagoger som er barnløs. Har lite å si om hvor flink en er med barn. Mange uegnede mødre der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...