Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du følt at du står alene noen gang? hva gjorde du med saken? flyttet du, skiftet du miljø og venner? hva betydde foreldrene dine for deg? hvor står du i dag med livet? er du der du skal være i livet idag?

Anonymkode: ae40a...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri! :sarkasme:

Hvem gjør ikke det? Det er et mye mer interessant spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg følt helle livet. Ikke så mye å gjøre med det, har innsett at sånn er det bare.

Anonymkode: 9ae2c...5a1

• Liker 1
Skrevet

Ja, er det ikke bare sånn det er å være voksen og enslig? 

Anonymkode: 8e26d...06b

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Føler ofte at jeg er alene.. Er i mange situasjoner der jeg føler at jeg er alene. Står i en nå og. Og da søker jeg meg til de jeg vet har opplved det samme, eller finner en løsning på det alene.

Anonymkode: ca8fb...db3

• Liker 1
Skrevet

Ja, hele mitt voksne liv, i grunn.

Både privat, pga manglende nettverk, og jobbmessig, samt at jeg ikke har noen å snakke med om vanskelige ting. Og dem har det vært mange av.

• Liker 1
Skrevet

Føler meg alene hele tiden. Har studievenner og familie, men ingen jeg kan lene hodet på og føle meg trygg. Har egentlig aldri følt meg trygg utenom da jeg hadde en snill kjæreste... 

Anonymkode: ee1eb...263

Skrevet

Nei

Skrevet

Er ikke siamesisk tvilling og står sånn sett ganske så stødig på egne ben. Har i tunge stunder savnet noen å støtte meg på, men det har gått greit til nå og vil gjøre det fremover også.

Anonymkode: 68744...1c7

Gjest Krampus
Skrevet

Klart det. Har aldri faktisk vært helt alene, men har følt meg mutters alene. Jeg flyttet. Har fantastiske foreldre som hjalp til med å finne nytt sted og bo og støtte opp. Og jeg har fine venner som ikke forlot meg, selv om jeg dyttet alle unna og prøvde å bli kvitt dem. 

Skrevet

Omtrent alltid...

Anonymkode: 91fef...61d

Skrevet

Hele livet. Har man egentlig noen?

Anonymkode: ca068...a7c

• Liker 1
Skrevet

Ja, flere ganger og håndterer det bra, men savner å ha noen også da.

Jeg har flyttet, men er fortsatt ikke helt der jeg ønsker å være. Foreldrene mine støtter meg gjerne økonomisk og slike ting, men det er nok ikke de jeg går til om jeg trenger noen å snakke med

Anonymkode: 1494b...ee5

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg alene hele tiden. Har studievenner og familie, men ingen jeg kan lene hodet på og føle meg trygg. Har egentlig aldri følt meg trygg utenom da jeg hadde en snill kjæreste... 

Anonymkode: ee1eb...263

hvordan endte kjæreste forholdet? hvor lenge var dere sammen? var det noen som tok henne fra deg?

Skrevet

Ja, jeg var heelt mutters alene da jeg var i i en ukjent by helt alene, og mobilen og lommeboka mi ble stjålet. Da følte jeg meg virkelig alene, men jeg var sterk og kom meg gjennom natta og fikk hjelp av venner dagen etter. 

Jeg føler ofte på ensomhet i hverdagen også, og synes nesten det er verre å leve med vissheten om at det er så mange tilgjengelig, men ingen som frigjør meg fra den følelsen.. 

Skrevet

Ja. Men plutselig oppdaget jeg at det bare var en følelse.

Anonymkode: 63512...a27

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men plutselig oppdaget jeg at det bare var en følelse.

Anonymkode: 63512...a27

hvordan startet følelsen?

Skrevet

Alltid i voksen alder.

Anonymkode: b385f...855

Skrevet

Ja, det var en periode over noen år i livet at jeg var tungt deprimert og ikke orket noen form for sosial kontakt med venner, og veldig lite av familien også. Bare sluttet å ta telefonen når folk ringte. Etterhvert ga de jo opp.

Jeg hadde et barn og mann da, men bortsett fra dem var jeg "alene". Hadde ikke noe godt forhold til ektemannen heller, han har aldri vært min beste venn, overhodet ikke, så jeg følte meg alene selv om jeg var i et forhold.

Har kommet meg ut av det nå og føler meg aldri alene lenger. Selv om jeg nå er singel da. Har tatt opp kontakten med noen venninner igjen de siste 3-4 årene, og det har gått fint.

Anonymkode: 503ba...8e0

Skrevet

Ja, jobbmessig. Helt forferdelig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...