Gå til innhold

Kunne du ha hatt sex med hvem som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du ha hatt sex med hvem som helst, bare for å få deg et ligg?

For meg er det helt uaktuelt da jeg må synes at personen er attraktiv/tiltrekkes av personen. Men jeg vet jo at det finnes mennesker der ute som bare ligger med noen, for å ligge med noen. Jeg kan ikke forstå hvordan dere klarer å ha sex med noen dere ikke tiltrekkes av. Desperat?

Anonymkode: 8c9f8...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke,må være en tiltrekning/kjemi der 

• Liker 2
Skrevet

Pust og/eller puls er fordel. Ellers stiller jeg ikke så høye krav

Anonymkode: 815a4...a58

• Liker 8
Skrevet

aldri noen med noen som jeg hadde fått kontakt igjennom internett. 

Anonymkode: 40d2d...06e

Skrevet

Jeg trodde at det var uproblematisk for meg husker jeg, helt til jeg stod bak henne og holdt henne i hoftene.

Den enorme rumpa, celulitter i fleng, til og med hemoroide der bak. Jeg lukket øynene og gjorde mitt beste, men lillemann han sa nei nei nei..

Så ringte mobilen, jeg var snar med å ta den. Kona ringte og ville ha meg hjem, for hun trengte hjelp til et eller annet.

Jeg takket for meg, og dro hjem. Hu dama svarte jeg aldri igjen. 

Nesten så jeg ble traumatisert av den store feite rumpa hennes😄

Anonymkode: af904...f1d

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at det var uproblematisk for meg husker jeg, helt til jeg stod bak henne og holdt henne i hoftene.

Den enorme rumpa, celulitter i fleng, til og med hemoroide der bak. Jeg lukket øynene og gjorde mitt beste, men lillemann han sa nei nei nei..

Så ringte mobilen, jeg var snar med å ta den. Kona ringte og ville ha meg hjem, for hun trengte hjelp til et eller annet.

Kan jeg spørre hvorfor du tenkte på å være utro mot konen din i det hele tatt?

• Liker 13
Skrevet

Nei. Forstår det ikke jeg heller men gutter er ganske enkle og hjernedøde sånn sett. 

Anonymkode: b798e...351

• Liker 2
Skrevet

Hvem som helst? Nei 😨

Skrevet

Absolutt.

Anonymkode: 3f33e...e08

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Forstår det ikke jeg heller men gutter er ganske enkle og hjernedøde sånn sett. 

Vel, for noen av oss er ikke tilgangen stor eller slik at mulighetene byr seg så ofte. Hvorfor skal man da ikke benytte muligheten når den dukker opp? Men jeg forstår at dette ikke er noe jenter kan sette seg inn i..

Anonymkode: f95ee...922

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Gå og troll et annet sted!

Anonymkode: 433d2...336

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er så stor forskjell på kjønnene. Så desperat er jeg ikke at jeg ville hatt sex med noen jeg ikke har noe kjemi med. Har prøvd det, det ga meg veldig lite og føltes ikke bra... Da er det bedre å være litt kresen.

Anonymkode: 7e5a9...0fc

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, for noen av oss er ikke tilgangen stor eller slik at mulighetene byr seg så ofte. Hvorfor skal man da ikke benytte muligheten når den dukker opp? Men jeg forstår at dette ikke er noe jenter kan sette seg inn i..

Anonymkode: f95ee...922

Fordi sex er noe veldig spesielt , og er magisk med følelser. Det er skittent å ha sex uten følelser bare for å ha sex fordi man får muligheten. Det er mange jenter som ikke har sex på årevis også så ikke kom å dra offerkortet fordi du er gutt , men vi takker ikke ja bare fordi vi får mulighet. Sex skal være noe spesielt mellom to personer, ikke noe man gjør bare for å være kul eller fordi man er desperat 

• Liker 7
Skrevet

Det hadde nok kommet an på hvor lenge jeg hadde vært uten. Det lengste jeg ikke har hatt sex etter at jeg begynte med det er 4 mnd, og da var jeg så desperat at jeg nok kunne hatt sex med hvem som helst om noen hadde "tilbudt" seg. Endte med at jeg sendte melding til eksen og forklarte problemet, han var ikke vond å be...

Anonymkode: d6c8a...5e0

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ha hatt sex med hvem som helst, bare for å få deg et ligg?

For meg er det helt uaktuelt da jeg må synes at personen er attraktiv/tiltrekkes av personen. Men jeg vet jo at det finnes mennesker der ute som bare ligger med noen, for å ligge med noen. Jeg kan ikke forstå hvordan dere klarer å ha sex med noen dere ikke tiltrekkes av. Desperat?

Anonymkode: 8c9f8...699

Nei. Har aldri hatt en ons før, selv om jeg har hatt muligheten mange ganger. Har "bare" hatt 3 stykker og den siste er jeg sammen med nå. Er 28.

Han ene var egentlig en kompis jeg hadde en liten crush på, og de 2 andre var jeg sammen med og forelska i.

For min del er sexen mye bedre med en man er forelska i og sammen med 😊 kall meg gjerne gammeldags 😂

• Liker 3
Skrevet

Nei

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå og troll et annet sted!

Du kan tro hva du vil. Men noe troll er jeg ikke. Med hånda på hjertet, historien er 100% sann. Har til og med opplevd det to ganger, med to forskjellige damer. Traff de i sin tid på Nettby og Spraydate for de som kjenner til den plattformen. 

17 timer siden, ikkevoksen skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du tenkte på å være utro mot konen din i det hele tatt?

Det har vel blitt diskutert tusener av ganger her før. Kort svar: enkelte menn og kvinner klarer bare ikke å dy seg. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan tro hva du vil. Men noe troll er jeg ikke. Med hånda på hjertet, historien er 100% sann. Har til og med opplevd det to ganger, med to forskjellige damer. Traff de i sin tid på Nettby og Spraydate for de som kjenner til den plattformen. 

Ja, jeg tror hva jeg vil. 

Måten du beskrev dette "sidespranget" og den fiktive damen på gjør at jeg er overbevist om at du bare er ute på å provosere og lage kvalme.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...