Gå til innhold

Hjelp, er ikke handy men renset sluken på badet og det bobler fremdeles der.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er omtrent kanskje den minst handy dama jeg vet om i dette landet. Men noen ganger må jeg prøve. I dag tidlig begynte det å komme vann opp av sluken på badet når jeg tappet i servanten. Bare litt vann, men. 

Det er et nytt bad og en slags kopp nede i sluket. Fra før vet jeg at setter man ikke koppen riktig begynner det å lukte kloakk. Sist fikk jeg hjelp av en handy mann. I dag er det ingen å oppdrive og rørlegger er for dyrt. 

Jobben er nå gjort, jeg utstyrte meg med engangshansker, men det høres lyder som ikke var der før nede fra sluket i dusjen når jeg tapper vann i vasken. 

Kan jeg ta sjansen på en dusj og hårvask uten at det vil svømme over på badet? Plastkoppen er veldig vanskelig å sette ned, synes jeg, for blir hundre prosent usikker selv om jeg prøver å sette den ned som den var. En fagmann var her for litt over året siden og satte den hardt ned, så jeg og en venninne nesten ikke fikk den opp. Når vi satte den ned begynte det å lukte etter par dager, noen timer eller så. Da måtte en annen mann komme og hjelpe. 

Kan jeg ringe vaktmesteren i morn og stikke til han par hundrelapper hvis dette har skjært seg? Jeg er nødt til å dusje i kveld, til nød en kattevask. 

Fy søren hvor jeg hater å være så lite handy. Har fått handy-fobi, vet ikke hvorfor, for jeg var bedre når jeg var yngre, men har aldri gjort noe alene annet enn å male ett rom eller to. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil heller betale vaktmesteren et par hundrekroner enn å betale rørleggeren den tusenlappen det koster? 

Anonymkode: 5eceb...f02

Skrevet

Fylte du vann i sluket etterpå? Hvis ikke, så både bråker og lukter det gjerne litt..

• Liker 2
Skrevet
På ‎23‎.‎01‎.‎2019 den 18.15, Oppgitt78 skrev:

Fylte du vann i sluket etterpå? Hvis ikke, så både bråker og lukter det gjerne litt..

Ja, fylte vann, det vil si satte krana på i vasken, vannet renner rett i sluket i dusjen under gulvet. Det gikk bra denne gangen, ingen lukt og ikke flere lyder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...