SofiaMyhre Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Jeg kjøpte en sofa med avtagbart trekk på finn, men forstår ikke helt festemekanismen... Trådene er sydd fast i trekket og går gjennom puta der de er festet med en plastordning. Skal trådene trekkes helt ut og vaskes sammen med trekket? Hvordan får jeg dem i såfall tilbake gjennom puta når jeg skal feste trekket igjen? Hvis det er noen som vet hva denne typen sofatrekk heter, evt. hva jeg kan google for å finne hjelp blir jeg takknemlig!
Salvie Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 På bilde ser det litt ut som trådene skal være i selve puten og er knyttet fast/festet i de mørkegrå tingene på trekket. Går det ikke an å få de løsnet derfra?
Salvie Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 På bilde under. Ser ut som man kan ta tråden ut av den grå biten der.
SofiaMyhre Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2019 7 minutter siden, Salvie said: På bilde ser det litt ut som trådene skal være i selve puten og er knyttet fast/festet i de mørkegrå tingene på trekket. Går det ikke an å få de løsnet derfra? Takk for svar! Jeg skal se om det lar seg gjøre når jeg kommer hjem.
Salvie Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 2 minutter siden, SofiaMyhre skrev: Takk for svar! Jeg skal se om det lar seg gjøre når jeg kommer hjem. Kanskje prøv å se om hele den grå delen kan tas av trekket også istedenfor tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Vet du at trekket er avtagbart fra leverandør, eller er det bare noe selger sier? Jeg ser at på 95% av alle annonsene hvor folk selger sofa brukt så skriver de at trekket kan tas av og vaskes. Har jobba i møbelbutikk og i virkeligheten er det kanskje 10-15% av alle trekk som er ment for å vaskes på den måten. Så du risikerer å ødelegge sofaen. Anonymkode: 3edf7...4ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå