Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er trist at vi lever i et samfunn der en må være utadvendt og pratsom for å bli likt av andre mennesker. Er en innadvendt og stille, blir en rett og slett sett ned på. Helt tragisk.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, men møter på et menneske som rakker ned på deg pga måten du lever på eller er så kutter du ut de menneskene.

Anonymkode: 2abb6...371

Skrevet

Sånn er det ikke på dette forumet i hvert fall! Her blir introverte hyllet så det står i, så du kommer ikke til å "bli sett ned på" her.

Anonymkode: ef407...9a9

Skrevet

Det jeg som introvert syns er ekstra utfordrende er at de aller fleste arbeidsgivere søker etter det motsatte.
Syns reklamen til finn.no er fin. :)

• Liker 5
Skrevet
57 minutter siden, Zikosu skrev:

Det jeg som introvert syns er ekstra utfordrende er at de aller fleste arbeidsgivere søker etter det motsatte.
Syns reklamen til finn.no er fin. :)

Arbeidsgivere må jo tenke at introverte kanskje fokuserer enda mer på jobben de skal gjøre, enn å sosialisere med andre kolleger.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, æøå* skrev:

Arbeidsgivere må jo tenke at introverte kanskje fokuserer enda mer på jobben de skal gjøre, enn å sosialisere med andre kolleger.

Er vel nettopp det reklamen prøver å få frem.. 😊

Skrevet

Du sier dette som om det er en etablert sannhet som gjelder alle.

Jeg opplever det ikke slik i det hele tatt, som sterkt introvert. 

Skrevet
19 timer siden, Zikosu skrev:

Er vel nettopp det reklamen prøver å få frem.. 😊

Ja, har ikke sagt noe annet.

Men det skal så mye mer til enn en reklamefilm for å endre dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er innadvendt så det synger, opplever likevel at jeg blir godt likt av venner og familie ❤️ Har nok vært heldig og funnet "mine folk" som respekterer at jeg har stort behov for alenetid. Når jeg først er med folk fokuserer jeg på dem og hva vi gjør sammen. 

Skrevet

Det kommer helt an på. Noen setter pris på at man ikke er så utadvendt. Jeg synes det er sterkt overdrevet at man blir sett sånn ned på.

Når det gjelder at alle arbeidsgivere ønsker seg noen som er utadvendt så tenker jeg at man kan ignorere det litt i mange tilfeller. Det er nok stillinger hvor dette er svært viktig å være, men ikke alltid. Det virker som noen bare skriver det for å skrive det, men det er jo innadvendte rundt omkring overalt.

Anonymkode: 159b6...90b

Skrevet

Jeg er innadvent og blir ikke sett ned på? Noen synes kanskje jeg er stille, men det er fordi de ikke forstår mennesker som oss. Det er ikke vår feil. Kanskje slipper jeg ikke en person innpå meg fordi h*n er en energityv og da fremstår jeg nesten sosialt tilbakestående for den personen. Det gjør meg ingenting, for jeg synes det samme om dem.

Anonymkode: 54ddf...d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...