AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #21 Skrevet 23. januar 2019 1 time siden, Peonjenta skrev: Det finnes mennesker med store skavanker som ikke får dekket en krone. Det finnes mennesker i verden som sulter i hjel også, det betyr ikke at jeg ikke kan si jeg er sulten når det er middagstid. Det er -alltid- noen som har det verre. Anonymkode: c2897...53b
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2019 #22 Skrevet 23. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes mennesker i verden som sulter i hjel også, det betyr ikke at jeg ikke kan si jeg er sulten når det er middagstid. Det er -alltid- noen som har det verre. Anonymkode: c2897...53b Som sagt, dette er det bare en spesialist som kan avgjøre. Mange som har skavanker de kunne tenke seg å fikse på gratis, meg selv inkludert. Jeg har en vond åreknute på høyre legg, den er i tillegg ikke spesielt pen å se på. Vært på utredning to forskjellige steder for å forsøke å få operasjon dekket. Blankt avslag begge gangene. Så jeg har begynt å spare de 10-15 tusen kronene det koster å fikse. Operasjonen tar 15 min.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #23 Skrevet 18. februar 2020 På 23.1.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev: Jeg har et veldig stort venusberg, jeg har flat mage og alt men selve musa står så ut at jeg ser ut som en mann med den kulen jeg har! Det er så stort og fullt av fett at venusberget er mye mer enn en håndfull! Jeg trener mye og er derfor ofte i tights men må alltid ha lang trøye for musa stikker så veldig ut, den er så tydelig! Jeg kan heller ikke bruke trange bukser, for jeg ser ut som en mann på utsiden av buksa! Jeg er som sagt veltrent, men venusberget får jeg altså ikke trent bort.. Er dette noe man kan få fettsugd, og kan man få det dekket pga emosjonelle problemer? Dette hemmer meg virkelig i hverdagen og bortsett fra når jeg trener med lang trøye så går jeg for det meste i kjoler. Når jeg ser bilder av andre kvinner ser jeg ingen som har så stor kul der nede som meg. Anonymkode: c2897...53b Hei. jeg er ny her, men føler jeg forstår deg 100% De som har kommentert på tråden din, tror jeg lider av innbildt kameltå og forstår ikke problemet, men jeg gjør for jeg har også et gedigent venusberg og ser ut som en velutstyrt mann, selv etter mageplastikk og fettsuging! Jeg går alltid med lange klær for å skjule meg fra navle til knær. Så hvis du er her ennå kan vi godt snakke sammen :) Trodde lenge jeg var alene om å ha det sånn :/ Anonymkode: c6484...1de
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #24 Skrevet 18. februar 2020 Jeg har også stort og utstikkende venusberg. Har bare tenkt at det er nå bare sånn, får ikke gjort noe med det. Jeg er veldig tynn, på grensen til undervektig, så jeg har ikke noe fett der. Bare bein. Du burde heller jobbe med å akseptere alle deler av kroppen din. Du er nok fin som du er! Anonymkode: 20708...943 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #25 Skrevet 18. februar 2020 På 23.1.2019 den 16.54, AnonymBruker skrev: Det er ikke skikkelig bollemus før den vises gjennom bunaden. Anonymkode: c7581...bcb 😂 Anonymkode: da15a...f99
Lusille Skrevet 18. februar 2020 #26 Skrevet 18. februar 2020 (endret) På 23.1.2019 den 15.57, AnonymBruker skrev: Du kan dø av å være feit. Du kan ikke dø av hår. Anonymkode: 0aa89...915 Endret 18. februar 2020 av Lusille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå